וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה חבר "קווין" העלה לאינסטגרם פרסומת לטכנאי מזגנים מפתח-תקוה?

13.9.2016 / 10:51

בריאן מיי, הגיטריסט האגדי של להקת "קווין", פרסם בחשבון שלו ברשת שיתוף התמונות הפופולרית שתי תמונות מישראל - אחת עם שלט לנתיבי איילון והשנייה של טכנאי מזגנים: "שיחק אותה"

דייב שחר

להקת "קווין" ואדם למברט הלהיבו אמש את אלפי האנשים שהגיעו לצפות בשואו בפארק הירקון, אבל לפני ההופעה גיטריסט קווין מההרכב המקורי, בריאן מיי בן ה-69, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו שתי תמונות עם שלטים בעברית.

תמונה אחת הציגה שלו הכוונה לנתיבי איילון עם חיצים, עליו כתב מיי "זה די נחמד לדעת שאני במדינה אחרת - עולם אחר - שלא הושמד תרבותית לחלוטין על ידי אמריקניזציה. אף ניחוש לא יעזור לי לגלות מה המשמעות של מה שכתוב!"

את התמונה השנייה הקדיש מיי באופן מוזר לפרסומת על רכב לטכנאי מזגנים מפתח-תקוה. לצד התמונה כתב מיי, "משהו אומר לי שאנחנו בוודאות כבר לא בקנזס יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

התמונות פורסמו אתמול בסביבות השעה 11:00 בבוקר וצברו מאז כ-1,500 לייקים כל אחת וגם כמה תגובות באנגלית ובעברית. "פתח תקווה על המפה", כתב אחד המגיבים. "חחחח אחלה פרסומת", הדגיש גולש אחר.

בשיחה עם וואלה! TECH סיפר שחר מ"שחר מיזוג אוויר" שהוא לא ידע בכלל שהפרסומת שלו מככבת בפרופיל האינסטגרם של אחד מאגדות הרוק של המאה העשרים. "הבן אדם גנוב, קטע הזוי - שיחק אותה", הוא אמר בהומור. "נשלח לו מעטפה. אם יש בעיה במזגן שיתקשר אליי".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully