וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער ברשת: האם השמלה הזו סקסית מדי למורה?

אילן גלר

15.9.2016 / 7:13

"המורה הזו נראית מצוין, אבל הלבוש שלה לא הולם למחנכת בכיתת בית ספר יסודי", כתב מגיב אחד. רבים הצדיקו אותו בזמן שאחרים ניסו להבין איך זה קשור להישגים שלה בכיתה

צילום מסך

פריז מונרו היא מורה המלמדת בבית ספר יסודי בארה"ב; חשבון האינסטגרם שלה הפך במהלך השבוע האחרון למוקד ויכוח סוער - הסיבה לכך היא תמונה שאותה העלתה פריז מחדר הכיתה אותה היא מחנכת. השמלה שבה בחרה להגיע לבית הספר נראתה לחלק מהמגיבים צמודה וסקסית מדי, והם לא היססו לכתוב זאת ולהתווכח עם אלו החושבים אחרת.

"המורה הזו נראית מצוין, אבל הלבוש שלה לא הולם למחנכת בכיתת בית ספר יסודי", כתב אחד המגיבים. "תודה לאל שהמורות שלי לא התלבשו ככה כשאני למדתי בבית הספר, או שלא הייתי לומד כלום!", הוסיף מגיב אחר. "זה בהחלט לא הדרך הנכונה להתלבש אם את מורה!", כתבה אחת מהעוקבות בפרופיל.

מונרו עצמה לא נשארה חייבת: "אני מקווה שהם יכבדו אותי ויתמקדו בדברים החיוביים שחשובים באמת - שהם לחנך את ילדי דור העתיד ולדאוג להם", כתבה בעקבות התלונות. גולשים רבים הצטרפו לדיון במטרה להגן עליה, וחלקם אף טוענים כי למעשה מה שמפריע למתלוננים איננו הלבוש, אלא גזרתה המלאה של מונרו שנראית לשיימרים לא "מתאימה" ללבוש צמוד.

כמו כן, מאחר ומונרו זכתה בשנה שעברה בפרס המורה המצטיינת בבית הספר, עושה רושם שהמלתחה הצמודה שלה ממש לא מפריע לה בעבודתה או פוגעת בהישגים של תלמידיה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully