וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: האפליקציה שתמצא חנייה וכוכבי הרשת הישראלים שעושים את חו"ל

16.9.2016 / 7:44

האתר שיבנה עבור העסק שלכם אפליקציה ברגע, אפליקציה שיכולה להציל חיים, ללמוד עם רובוטים, ותחרות תמונות שמחה של הורים שילדיהם חזרו החודש לבתי הספר ולגנים. החידושים, הפיתוחים, הגיוסים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

מערכת וואלה!

סליחה, אתה יוצא?

כמה פעמים חיפשתם נואשות אחר חנייה? אפליקצית פנגו+ שמה לה למטרה לעזור לנהגים למצוא חנייה במהירות באמצעות צייד החנייה. הפיתוח נולד באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בשיתוף חברת Anagog הישראלית ותוך הסתמכות על חוכמת ההמונים, מתוך צורך לחסוך לנהגים ולמשתמשים זמן רב המתבזבז על חיפוש חנייה. כמו כן, תציע פנגו+ לנהג לתכנן את מיקום החניה לפני צאתו לנסיעה ולקראת ההגעה אל היעד - תציע האפליקציה שורה של אלטרנטיבות חניה, בחניונים, בכחול לבן, וגם בחניות הפטורות מתשלום במידה וקיימות.

אפליקצייה אפליקציה פנגו פנגו+ טק ניישן. מערכת וואלה!
צייד החנייה של פנגו+./מערכת וואלה!

ייצוא כחול-לבן

חשבונות אינסטגרם של כוכבי רשת ישראלים עם מאות אלפי עוקבים מחו"ל, יוצעו לשימוש מפרסמים מאירופה בתערוכת פרסום דיגיטלי שמתקיימת בגרמניה. בין החשבונות אפשר למצוא את טליה סוטרה, נערת גומי וגורו יוגה מירושלים שנעקבת על ידי 300 אלף חובבי יוגה מרחבי העולם, ואביחי די, יצרן תוכן בתחום האופנה. "כוכבי הרשת מוינו בהתאם לסוג התוכן שהם מייצרים אם הם מתמחים בצילומי אוכל, אופנה, ספורט, מוסיקה ותחומים נוספים, כך שכל מפרסם יוכל ללקט בקלות נבחרת בלוגרים ישראלית". מסר ערן ניזרי, מנכ"ל סוכנות LDRS, המקשרת בין כוכבי רשת למפרסמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יוגה אינסטגרם טק ניישן. מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
גורו יוגה. טליה סוטרה./אתר רשמי, מתוך האינסטגרם

מד"א שלי

במד"א, מודעים לחשיבות מהירות ההגעה אל מקום האירוע וכעת הם משיקים את האפליקציה החדשה, שמטרתה לקצר ולייעל את זמני הגעתם של צוותי ההצלה. לחיצה אחת פשוטה על האפליקציה, מאפשרת למוקד מד"א לקבל מידע חשוב אודות החולה והמיקום המדויק בו הוא נמצא ובכך מקצרת משמעותית את הליך התשאול של המוקדן. כמו כן, היתרון הינו בהנגשת המידע הרפואי, האזרח מזין מראש פרטים רלוונטיים באפליקציה ובזמן חירום, הפרטים מוצגים בפני הפרמדיק והמוקדן. בנוסף, יש אפשרות לנהל שיחת וידאו המאפשרת למוקד את היכולת לראות ובכך גם להיערך אל זירת האירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מד"א שלי./מערכת וואלה!, צילום מסך

לבנות אפליקציה בקליק

הסטארט אפ הזה רוצה לשנות את הכללים של עולם העסקים ולהפוך כל עמוד עסקי לאפליקציה בקליק אחד - בלי מתכנתים וללא הוצאות מיותרות. איך זה עובד? כל בעל עסק שיש לו עמוד עסקי בפייסבוק, יכול להיכנס לאתר APPSVILLAGE דרך הרשת החברתית, ולקבל תצוגה מקדימה לנראות ולפיצ'רים של החנות באפליקציה. האפליקציה תהיה מוכנה להורדה תוך שבוע ימים מרגע אישור בעל העסק ותהיה זמינה להורדה באפ סטור ובגוגל פליי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציה ברגע./מערכת וואלה!, צילום מסך

אני, רובוט

חברת רובו-גרופ Robo-Group, הישראלית שמובילה בישראל את הנגשת תחום הרובוטיקה למערכות חינוך פורמאליות ובלתי פורמאליות, השיקה השבוע את מערכת CoderZ - סביבת למידה אינטרנטית חדשנית ללימוד תכנות והנדסה באמצעות רובוטים. CoderZ מאפשרת לתלמידים להתנסות בפתרון בעיות באמצעות קוד בצורה נגישה, פשוטה וקלה תוך הצמדות לגישה הבינתחומית הנהוגה בכל העולם STEM"תחום הרובוטיקה מפתח מיומנויות חשיבה, ואוריינות טכנולוגית הנדרשים לכל התלמיד בכדי להשתלב בעולם טכנולוגי". מסר עדי שמורק, מנהל האחראי על CoderZ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דור העתיד./מערכת וואלה!, צילום מסך

לך מכאן חופש!

לכל אוגוסט יש גם מוצאי אוגוסט: הסרטון המצוין הזה הפך לוויראלי ודי ברור למה. בסרטון הפארודי נראים זוג הורים שגוררים את ילדיהם בחזרה לבית הספר, בסוף החופש הגדול. הילדים לא ממש נרגשים מזה, ההורים דווקא מאושרים עד הגג. בהשראת הסרטון החליטה חברת וואווי, לערוך תחרות פייסבוק, במסגרתה התבקשו הגולשים להעלות תמונות שמחה ואושר, הכל הודות לעובדה שספטמבר הגיע וזה גם הזמן המבורך בו הילדים חוזרים לגנים ולבתי הספר. עד שהחגים יגיעו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: זוכה מאושרת בשם אסת דובריאנסקי./מערכת וואלה!, צילום מסך

רובו עו"ד

ליגל-טק הוא אחד התחומים החדשים והמרתקים ביותר של עולם המשפט. מטרת הליגל-טק היא לפתח מוצרים המשפרים ומייעלים את עבודתם של עורכי דין ואף להחליפם. ביו היתר, מדובר על פתרונות לניתוח קבצים, מנועי חיפוש מתקדמים בעלי יכולת ניתוח אנליטי של פסקי דין, שמירת מסמכים, ניהול חיובים, הקלת ההתנהלות למול רגולציות שונות ועוד. "פתרונות טכנולוגים כבר משנים ללא הכר את הדרך בה עורכי דין מבצעים את עבודתם. משימתנו היא להוות גשר בין השוק המשפטי לבין תעשיית הטכנולוגיה בישראל". מסר עידו גולדברג, ראש תחום הליגל-טק, במשרד רובוס, פיתוח עסקי למשרדי עורכי דין.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עידו גולדברג./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully