וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש, מים, שריטות, כיפופים ומכות: איך עמד אייפון 7 במבחן ההתעללות?

אילן גלר

18.9.2016 / 8:17

בין הלקוחות שהסתערו על חנויות אפל בסוף השבוע היו גם כמה שקנו את אייפון 7 החדש והנוצץ רק כדי לנסות ולהשמיד אותו. וכן, הצבע החדש באמת נשרט מהר יותר מכל דגם אחר, אבל לא תאמינו איך המסך משקם את עצמו אחרי שריפה

צילום מסך

אין כמעט ספק שנכון להיום, וכנראה גם במהלך השבועות הקרובים, אייפון 7 ואייפון 7 פלוס של אפל הם מכשירי הסמארטפון המבוקשים בעולם. החברה כבר עדכנה את לקוחותיה מבעוד מועד כי מלאי המכשירים בחנויות יהיה מצומצם מאוד בימי ההשקה, וכי דגמי האייפון 7 פלוס והאייפון 7 בצבע שחור מבריק (או "ג'ט בלאק" לפי המילון של אפל) אזלו לחלוטין. הדרך היחידה להשיג אותם בארה"ב נכון להיום היא לבצע הזמנה מראש דרך האתר הרשמי, ולהמתין בסבלנות.

ואולם בין אותם לקוחות שהסתערו על חנויות האפל סטור, תמצאו לא מעט שבכלל לא מתכוונים להשתמש באייפון 7 החדש והנוצץ שלהם אלא מעוניינים לנסות ולהשמיד אותו לצורך מבחני עמידות. כך, ימים ספורים לאחר תאריך ההשקה, כבר תוכלו למצוא ביוטיוב לא מעט סרטוני התעללות במכשיר של אפל. חלקם נועדו לבחון את האייפון 7 בתנאי אמת, בעוד שאחרים כנראה נועדו מראש להפוך ללהיט ויראלי.

תחילה למבחן הפרקטי. בערוץ היוטיוב JerryRigEverything נערך מבחן שכלל ניסיון לשריפת המכשיר וכיפופו. בשני המקרים, הפגין האייפון 7 עמידות מרשימה, וחזר למצבו המקורי תוך שניות. מטבעות ומפתחות לא שרטו את מסך הזכוכית, וגם גב המכשיר נותר נקי לאחר ניסיונות שריטה מרובים, אם כי זה כנראה לא מדויק לגבי הדגם המבריק והמבוקש ביותר (על כך בהמשך).

טבילה אחת בקנקן

ועוד טבילה אחת בים

במבחן ההתעללות עדשת המצלמה וכפתור הבית, שניהם עשויי זכוכית ספיר, נשרטו בקלות תוך שימוש בסכין, אך כנראה שישרדו בשימוש יום-יומי רגיל. הרגישות הרבה ביותר לשריטות התגלה דווקא בלהיט הכי גדול של ההשקה - דגם הג'ט בלאק.

אפל מודה בעצמה שהחיפוי הזה רגיש הרבה יותר לשריטות מכל השאר, ומזהירה את הלקוחות כי ייתכן שיופיעו "מיקרו שריטות" על גב המכשיר בשימוש רגיל. אפל ממליצה למי שמעוניין להימנע מכך שישתמש בכיסוי מגן, עדיף אחד רשמי של אפל כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגם הכי פופולרי וגם הדגם שנשרט הכי מהר. אייפון 7 בצבע ג'ט בלאק./מערכת וואלה!, צילום מסך

על סמך רשמיהם של עיתונאים המחזיקים במכשיר כבר שבוע ויותר, האזהרה בהחלט במקומה, ואין כמעט שום סיכוי שמכשיר אייפון 7 שחור מבריק יחזיק מעמד יותר מכמה שעות לפני שיחלו להופיע עליו סימני בלאי ראשונים ושריטות מרגיזות.

מבחן ההתעללות האחרון שנציג בפניכם לא באמת ילמד אתכם שום דבר חדש, מאחר וקשה לצפות ממכשיר סמארטפון לשרוד תחת משאבת לחץ הידראולית המוחצת אותו בעוצמה של 20 טון. כמובן שחלק מכם בוודאי ישמחו לראות את המכשיר החדש של אפל נשבר לרסיסים, במיוחד כשכל כך הרבה אנשים מוכנים לשלם מאות ואלפי דולרים עבורו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

את המכבש ההידראולי הוא כמובן לא שרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully