וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבטיות מזומנים: סוחר סמים התרברב באינסטגרם - ונאלץ להודות באשמה

אילן גלר

20.9.2016 / 8:54

האנגלי בן ה-29 פרסם תמונות שלו מתרחץ באמבט מלא בשטרות מזומנים, נוהג במכוניות יוקרה מתוצרת למבורגיני ופורשה, מבלה ביעדי נופש אקזוטיים לצד סלבריטאים

צילום מסך

לוי ווטסון, בן ה-29 מהעיר וולברהמפטון שבאנגליה, נעצר על ידי הרשויות בחשד כי הוא מעורב בהקמתה וניהולה של רשת מסחר בסמים. בעת מעצרו טען בפני קציני המשטרה כי הוא אדם עני וצנוע, המתגורר בבית פשוט וחי חיים שקטים ורגילים. אולם חשבון האינסטגרם שלו, אותו הוסיף לעדכן עד דקות ספורות לפני מעצרו, סיפר לשוטרים סיפור אחר לגמרי.

בחשבון מצאו חוקרי המשטרה צילומים המתעדים את אופי חייו האמיתי של ווטסון, השונה מאוד מכפי שתיאר. בין השאר, העלה סוחר הסמים תמונות שלו מתרחץ באמבט מלא בשטרות מזומנים, נוהג במכוניות יוקרה מתוצרת למבורגיני ופורשה, מבלה ביעדי נופש אקזוטיים לצד סלבריטאים וגם משיט יאכטה ומטיס מסוק פרטי.

לכל אלו מצטרפים גם כמה שירי ראפ, אותם הקליט לוי והעלה ליוטיוב. בקליפים הללו הוא מתאר בגאווה כיצד התעשר בזכות עסקי הסמים. לשוטרים לא נותר אלא לקבוע כי עדותו על חייו הצנועים שקרית לחלוטין, ובסופו של דבר נאלץ ווטסון להודות באשמה. כעת הוא צפוי לרצות תקופת מאסר של שבע שנים בכלא, אחריה יוכל לשוב לקריירת האינסטגרם שהובילה למעצרו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

לוי ווטסון. צילום מסך
אין כמו מקלחת טובה אחרי יום עבודה קשה./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקחת את האוטו לשטיפה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ולהירגע עם חברים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully