וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 7 מגיע לישראל השבוע. כמה יעלה כל דגם?

19.9.2016 / 8:25

כשבוע לאחר הנחיתה של אייפון 7 ואייפון 7 פלוס בחנויות בארה"ב ובמדינות נבחרות בעולם, רשת iShare מתחילה למכור את המכשירים בישראל בנפחים של 32, 128 ו-256 גיגה לאחסון. היקר שבהם הוא המכשיר היקר בישראל

צלמים זמניים מורשים

אחרי השקה חזקה בחנויות במדינות נבחרות בעולם, אייפון 7 ואייפון 7 פלוס מגיעים לישראל. הראשונה להציע את הסמארטפונים הנחשקים של אפל היא רשת iShare. לשני האייפונים החדשים, שאזלו מהמלאי בלא מעט חנויות אפל, מצטרף גם השעון החדש Apple Watch Series 2, שמחירו בחנות יתחיל ב-2,699 שקלים.

ההשקה הרשמית של אייפון 7 ברשת תתקיים ביום חמישי הקרוב, 22 בספטמבר, החל משעה 19:00 בסניף iShare ברביעיית פלורנטין בתל-אביב. לרשת iDigital צפויים המכשירים להגיע במהלך חודש הבא, כשהצפי הוא לקראת סוף החודש, כך שנראה של-iShare יהיה הפעם יתרון לא קטן, לפחות בקרב מעריצי אפל שלא יכולים להמתין עוד.

אייפון 7 עם 32 גיגה יעלה 3,629 שקלים, הדגם עם 128 גיגה לאחסון יעלה 4,229 שקלים והדגם עם 256 גיגה יעלה 4,779 שקלים. המכשיר בכל נפחי האחסון יהיה זמין בצבעי כסוף, זהב, זהב ורוד ושחור מט. הצבע החדש, שחור ג'ט, זמין רק במכשירים עם 128 ו-256 גיגה.

אייפון 7 פלוס עם 32 גיגה יעלה 4,229 שקלים, הדגם עם 128 גיגה יעלה 4,779 והדגם עם 256 גיגה לאחסון יעלה 5,379 שקלים - מה שהופך אותו למכשיר היקר בישראל. כל הדגמים יהיו זמינים בצבעי כסוף, זהב, זהב ורוד ושחור מט, והמכשיר בשחור ג'ט יהיה זמין בנפחי אחסון של 128 ו-256 גיגה.

הרשת מבטיחה אחריות של שנה על שני המכשירים.

אייפון 7 לייב. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון 7 החדש. הדגם היקר של הפלוס יהיה המכשיר היקר בארץ./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

באייפון החדש אפל שיפרה את המצלמה, חיי הסוללה, המעבד וקבעה שהוא כולל את "המצלמה הטובה ביותר בשוק", שיש לו את חיי הסוללה הארוכים ביותר שהיו לאייפון אי-פעם ושהוא "כולל את המעבד המהיר ביותר שנמצא בסמארטפונים".

אייפון 7 מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ' (זהה לקודמו) עם שידרוג לא ברזולוציה אלא בצבעים, שכן הוא יציג מנעד רחב יותר של צבעים. הוא מצויד במצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.8, לצילום בתנאי תאורה חשוכים, שכן הוא קולט 50 אחוזים יותר אור מהחיישן הקודם ובנוסף הוא כולל מייצב תמונה אופטי, שהיה עד כה רק בדגם הפלוס. גם נורית הפלאש שופרה והיא כוללת ארבע נורות לד. במכשיר החדש ניתן לייצא סרטונים ותמונות בפורמט RAW.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייפון 7 לייב. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
גם השעון החכם החדש של אפל Apple Watch Series 2 מגיע./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

אייפון 7 פלוס מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ', באותה רזולוציה ועם אותו שיפור במנעד הצבעים. בגבו חיישן מצלמה כפול, עם שתי עדשות של 12 מגה פיקסל וביחד הן מאפשרות צילום טלפוטו, אפשרות לבצע זום אופטי X2, והבשורה לחובבי הסלפי היא שהמצלמה הקדמית באייפון 7 וב-7 פלוס שודרגה למצלמת 7 מגה פיקסל.

שני האייפונים מצוידים בשבב A10 חדש, הכולל מעבד מרובע-ליבות, שלטענת אפל הוא המעבד המהיר ביותר שנמצא כיום בסמארטפונים. המעבד מהיר ב-40 אחוזים מקודמו וצורך 66 אחוזים פחות סוללה. שני המכשירים עמידים למים ואבק בתקן IP67 (עד חצי שעה בעומק של מטר וחצי).

לשני המכשירים רמקולים היקפיים, הממוקמים בחלקו העליון והתחתון של המכשיר. באפל נפרדו רשמית משקע האוזניות, שכן עכשיו חיבור האוזניות הרשמי יעשה באמצעות שקע ה-Lightning, אך אל דאגה - באפל צירפו לערכה מתאם מיוחד, שמאפשר לחבר אוזניות רגילות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully