וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווינדוס 10: הטיפ הקטן הזה יכול להוסיף לכם שעות בחיי הסוללה

20.9.2016 / 9:07

כברירת מחדל, תכונת ה-Battery Saver מופעלת כשהסוללה נותרת עם פחות מ-20 אחוזים מקיבולת האנרגיה שלה, אולם אין באמת סיבה לחכות עד לרגע הזה

צילום מסך

(בסרטון: היכרות עם ווינדוס 10)

מערכת ההפעלה חלונות 10 כוללת תכונה חדשה בשם Battery Saver, המאפשרת לחסוך באופן משמעותי בצריכת האנרגיה של המחשב, כמו גם לספק חווית שימוש רגועה יותר ונקייה מהסחות דעת. כשתכונה זו מופעלת, לא יופיעו על המסך התראות על קבלת דואר אלקטרוני חדש, תוכנות שונות יחדלו מלפעול ברקע, כמו גם העדכונים החיים המופיעים בתוך תפריט "התחל" שלא יתעדכנו באותה התדירות.

כברירת מחדל, תכונת ה-Battery Saver מופעלת כשהסוללה נותרת עם פחות מ-20 אחוזים מקיבולת האנרגיה שלה, אולם אין באמת סיבה לחכות עד לרגע הזה אם אין בסביבתכם שקע חשמלי ואתם מעוניינים לשמור על זמן עבודה ארוך ככל הניתן.

כדי להפעיל את התכונה באופן ידני, כל שעליכם לעשות הוא להקליק על הלחצן ימני בעכבר כשאתם עומדים על סמליל הסוללה המופיע בשורת המשימות בתחתית המסך, ואז לבחור באפשרות Battery Saver המופיעה בתפריט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתג קטן בתפריט ההגדרות ישפר את חיי הסוללה אם יש לכם הרבה עבודה לפניכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחלק מהמחשבים יש ממשק שונה מעט, שהותאם על ידי היצרנית, כך שאם אתם לא מוצאים את האופציה הזו בקליק ימני פשוט היכנסו לתפריט ההגדרות > מערכת > חיסכון בצריכת סוללה. שם יש מתג שצריך להפעיל. ניתן להגדיר את המצב הזה בכל אחוז סוללה שתבחרו וכמובן להפעיל אותו ברגע שאתם יודעים שאתם צריכים לסחוט את הסוללה למקסימום זמן עבודה, גם כשהסוללה מלאה.

תוכלו להיות בטוחים שהתכונה פועלת אם תראו את סמל העלה הירוק המופיע מעל אייקון הסוללה. לאפקטיביות הגבוהה ביותר, בחרו בעת הפעלת התכונה באפשרות להנמיך את עוצמת תאורת הרקע של המסך. המסך הוא שלמעשה זולל את מירב האנרגיה מהסוללה, ועל כן צמצום רמת הבהירות יביא לתוספת של שעות עבודה רבות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ווינדוז חלונות 10. ShutterStock
ווינדוס 10 - יש כמה דברים ששווה להכיר./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully