וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צוות אקוניס: את אישה חצופה וכעורה. אף אחד לא שאל את דעתך החולנית"

19.9.2016 / 22:27

מפעילי עמוד הפייסבוק של שר המדע והטכנולוגיה שברו הערב את הכלים והתפרצו על גולשת בצורה מעליבה, חריגה ונמוכה במיוחד. הפוסט נמחק במהרה אבל הגולשים מיהרו לצלם את כל השיחה

צילום: יותם רונן, עריכה: אוהד פיטר

משהו רע קורה בצוות הפייסבוק של שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס (ליכוד). בתגובה לטענה של גולשת בחרו מפעילי העמוד הרשמי של השר ברשת החברתית לעלוב בה במקום להתייחס לטענות עצמן.

"בגאווה, באמונה, בראש מורם ובשליחותכם, אצא הערב לביקור עבודה בארצות הברית", נכתב בתחילת פוסט שהביא להשתלחות חסרת הרסן והחריגה הזו בגולשת. כמו גולשים ישראלים רבים גם בתיה שפי גוטליב הגיבה לדברים וכתבה: "אני לא שולחת אותך אז תרגיש חופשי להישאר".

מפעילי העמוד ענו לה: "צוות אקוניס: את אישה חצופה וכעורה. אף אחד לא שאל את דעתך החולנית". בתיה ההמומה ירתה חזרה: "יפה לך תת רמה. לא זכור לי שכתבתי משהו על המראה שלך. אם לא הפנמת אז בפייסבוק לא צריך לשאול את דעתי. אני כותבת אותה חופשי!". גולשת אחרת ציינה: "מעניין שרק לך הוא מצא לנכון לענות, עוד שר וצוות הזויים".

מפעילי העמוד גם מיהרו למחוק את ההתכתבות הזו אחרי שהעירו להם או שהם הבינו לבד שמדובר במעשה חריג, נמוך ומאוד לא מקצועי. בתיה הספיקה כמובן לצלם את הדיון ופרסמה את צילום המסך בפרופיל שלה, כשלצדו כתבה: ראו רמה של שר בישראל. מעניין מי זה צוות אקוניס. עובדי משרדו?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צילום המסך הזה החל לצבור תאוצה בפייסבוק ולא מעט גולשים החלו לתהות מה עורר את זעמם של מפעילי העמוד, או מדוע הם מרשים לעצמם לייצג שר בממשלה ועדיין להתייחס בזלזול בוטה כזה לגולשת.

פנינו הערב לדובר של השר אקוניס, שלא הכחיש שהתגובה אכן נכתבה ונמחקה על ידי מפעילי העמוד בפייסבוק ואמר "הדברים לא נאמרו על דעת שר המדע. בכל מקרה, מתנצלים אם מישהו נפגע".

לשאלות, על דעת מי כן נאמרו הדברים, האם השר אקוניס מודע לתקרית ומה דעתו בעניין - לא התקבלה תגובה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully