וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GoPro השיקה רחפן קומפקטי ראשון ואת מצלמת Hero 5

20.9.2016 / 9:21

"קארמה" מגיע למהירות של 56 קמ"ש, לגובה של 4,500 מטרים והסוללה שלו מחזיקה עד 20 דקות שימוש. הנתונים האלה מציבים אותו במקום טוב אבל עדיין לא מספיק טוב כדי לנצח את פאנטום 4. מצד שני, הרחפן של גו פרו הרבה יותר קומפקטי

יח"צ - חד פעמי

אחרי חודשים של שמועות, חברת GoPro הכריזה אמש על הרחפן הראשון של החברה המכונה Karama. בנוסף חשפה החברה את סדרת Hero 5 וגם שירותי ענן. "מדובר בהרבה יותר מרחפן, עם יכולת צילומי אוויר חסרת פשרות ברמה קולנועית עם תמונה חלקה ויציבה להפליא", אמר ניקולאס וודמן, מייסד ומנכ"ל החברה.

לדבריו, "המוצרים החדשים מקיימים את הבטחת GoPro להעצים את חוויית הצילום ולפשט את הדרך בה כולנו משתפים סיפורים מחיינו בזמן אמת. היכולת של Hero 5 לעלות אוטומטית תמונות וסרטונים לחשבון GoPro Plus מאפשרת לנו לראשונה להתנהל בפשטות, לערוך ולשתף בקלות תוך כדי תנועה. זוהי חוויה משנת מציאות, כזאת שאנו נמשיך ונבסס עליה שירותים נוספים בעתיד".

בחברה פיתחו את הרחפן על מנת שיהיה כמה שיותר קומפקטי וקל לנשיאה. הודות למנגנון ייצוב מתקדם וגודלו, הוא יכול לנחות על כף היד, על רכב נוסע ועוד. מחיר הרחפן 799 דולרים בעולם ואם תרצו לרכוש אותו עם מצלמת Hero 5 Session, המתחברת לרחפן, המחיר עולה ל-999 דולרים ו-1,099 דולרים למצלמת ה-Hero 5 Black.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קארמה - הרחפן הראשון של החברה. מצויד במצלמה ומייצב./מערכת וואלה!, צילום מסך

"קארמה" מגיע למהירות של 56 קמ"ש, לגובה של 4,500 מטרים והסוללה שלו מחזיקה עד 20 דקות שימוש. לשם השוואה, Phantom 4 של DJI מגיע למהירות 72 קמ"ש, מרחק של עד 5 קילומטרים והסוללה שלו מחזיקה עד 28 דקות.

ב-GoPro נקטו בגישה יצירתית והרחפן מגיע עם מייצב (גימבל) נפרד, כך שלמעשה ניתן להוציא אותו מהרחפן ולהשתמש בו לשימושים אחרים, אך גם אותו תצטרכו להטעין. על המייצב תוכלו להתקין את המצלמות של החברה החל מ-Hero 4 ומ-Session. כמו כן, הוא נמכר בנפרד במידה ואתם לא רוכשים את הרחפן; מחירו 299 דולרים. הוא יהיה זמין כבר עכשיו בעולם אך כדי לרכוש אותו בישראל בצורה רשמית תצטרכו להמתין כמה חודשים, עד תחילת 2017.

Hero 5 היא מצלמת הדגל החדשה של GoPro, החזקה והנוחה ביותר לשימוש שפיתחה החברה עד כה. המצלמה כוללת מסך מגע בגודל 2 אינץ', צילום וידאו ברזולוציה 4K ב-30 פריימים לשנייה, לצד צילום סטילס ב-12 מגה פיקסל. לראשונה המצלמה עמידה למים ללא צורך במארז חיצוני עד 10 מטרים והמצלמה תומכת בשליטה קולית הנתמכת בשבע שפות ואף כוללת חיישן GPS. Hero 5 תהיה זמינה בישראל ובעולם החל מערב ראש השנה, 2 באוקטובר, במחיר מומלץ לצרכן של 1,999 שקלים דרך היבואן הרשמי, DAA.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצלמת Hero 5 החדשה./מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד מצלמת הדגל הציגה החברה גם את Hero 5 Session הממשיכה את דרכה של מצלמת Session הישנה. היא כוללת צילום וידאו ברזולוציה של עד 4K ב-30 פריימים לשנייה, צילום סטילס ב-10 מגה פיקסל, העלאת תמונות וסרטונים אוטומטית לענן בעת טעינת המצלמה, שליטה קולית ועמידות למים (ללא צורך במארז) עד 10 מטרים. המצלמה תהיה זמינה בישראל החל מערב ראש השנה במחיר מומלץ של 1,499 שקלים.

שירות הענן החדש של החברה מאפשר למצלמות Hero 5 לעלות אוטומטית תוכן לענן GoPro Plus כשהמצלמה במצב טעינה. השירות מאפשר גישה, עריכה ושיתוף מכל מקום בעולם וגם מעניק גישה לאפשרויות תוכן נוספות כמו ספריה עם אלפי קבצי מוזיקת רקע, 20 אחוזי הנחה לרכישת אביזרים מקוריים, תמיכה טכנית למנויים ואף גישה לחנות אופנה ייחודית. השירות זמין עבור כל דגמי GoPro כשפונקציית העלאה האוטומטית אפשרית רק בדגמי Hero 5. עלות המנוי 4.99 דולרים לחודש. שירות הענן יהיה זמין בארה"ב בתחילת אוקטובר ובהמשך גם בשאר העולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully