וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את המטפים: גלקסי נוט 7 יחזור לחנויות ב-28 בספטמבר

20.9.2016 / 10:44

בעוד חברות תעופה ברחבי העולם אוסרות לטוס עם הפאבלט היוקרתי והבעייתי של סמסונג, בחברה כבר קבעו תאריך חזרה למדפים בקוריאה ובארה"ב. שמועות נוספות מדברות על הקדמת השקת המכשיר הבא כדי לנסות להשכיח את הפרשה

צילום מסך

(בסרטון: כך נראה נוט 7 אחרי פיצוץ)

האם הגענו לסוף סאגת המכשירים המתפוצצים של סמסונג? החברה הדרון קוריאנית מדווחת כי היא תחזור למכור את מכשירי הנוט 7 בדרום קוריאה החל מתאריך 28 בספטמבר, אך עדיין לא הכריזה על שווקים נוספים, כולל ארה"ב, בהם המכשיר יחזור למדפים.

המשווקים באוסטרליה דיווחו כי המכירה תתחדש כבר בתחילת החודש הבא. בשלב הראשון, בדרום קוריאה ובאנגליה יחלו להביא לצרכנים שכבר רכשו נוט 7 ולא דרשו החזר כספי, מכשירים תקינים, בעוד שבארה"ב יחלו רק מחר עם חלוקת המכשירים התקינים לאותם הלקוחות שהספיקו לרכוש אותו.

יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם נקלעה למשבר בתאריך 1 בספטמבר כשדווח בארה"ב ובדרום קוריאה כי מכשירי הפאבלט היוקרתיים שלה מתפוצצים. כמה ימים לאחר מכן בחברה הודו כי קיימת בעיה בסוללה ואחרי שבוע הוכרז בעולם ריקול (החזרת המכשיר).

גלקסי נוט מפוחם. צילום מסך
גלקסי נוט 7 אחרי תקרית סוללה./צילום מסך

מדינות רבות וחברות תעופה החלו לאסור על אנשים לטוס עם המכשיר וגם בישראל בימים האחרונים נאסר שימוש במכשיר הספציפי הזה בטיסות. בסמסונג היו צריכים גם להתמודד עם עשרות מכשירים שעלו באש ועל פי טענת מספר אנשים, גם כאלו שנפגעו מהמכשיר. גם ברכבת התחתית בערים בארה"ב ביקשו לכבות אותו לפני הכניסה ורגולטורים ברחבי העולם אסרו בכלל על השימוש בו.

השקת המכשיר בישראל הייתה אמורה להתקיים לפני כשבועיים אך היא בוטלה ולא נמסר על תאריך חדש. סמסונג מסרה שהיא העבירה את יצור הסוללות של הנוט 7 למפעל Amperex Technology בסין, בעוד שהסוללות הפגומות, שהתלקחו והתפוצצו בעת שימוש רגיל, יוצרו על ידי סמסונג עצמה ואף נמצאות בכ-70 אחוזים ממכשירי הנוט 7.

לפי הערכות, בסמסונג מכרו 2.5 מיליון מכשירי Note 7 ומעבר לצניחת המניה, החברה הפסידה גם 5 מיליארד דולרים ברווחיות שלה. אין ספק כי יצור המכשירים מחדש והחלפת הסוללה יפגע במלאי העולמי, מה שעשוי לעכב את ההשקה ברחבי העולם ואף להוריד את העניין באופן כללי במכשיר. השמועות גורסות שסמסונג תקדים את השקת מכשיר הדגל הבא שלה כדי להשכיח את הפרשה המביכה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully