וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: אתר גיוס כסף לצעצועי מין שפיתחו הגולשים

אילן גלר

30.9.2016 / 7:34

ויברטור לנשים, המחליף את מנועי הרטט המיושנים בגלי קול, מכשיר עינוג לגברים הכולל שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה ועוד פיתוחים מחכים לכסף של חובבי צעצועי המין

צילום מסך

(בסרטון: אחד מצעצועי המין שכבר קיבלו מימון מלא מהגולשים)

אתר מימון ההמונים Indiegogo הכריז על קטגוריה חדשה ומסקרנת בשם After Dark, המיועדת לסוג מסוים של מוצרים שהפכו פופולריים במיוחד בחודשים האחרונים - צעצועי מין. כעת כל המוצרים הללו יקודמו ויקוטלגו במקום אחד, במקום שיוצרי הקמפיינים יאלצו לשייך אותם לקטגוריות אחרות ולא בהכרח רלוונטיות.

הקטגוריה כבר מכילה מספר לא מבוטל של פרויקטים מסקרנים, הן לגברים והן לנשים. רובם מתאפיינים בעיצוב או יכולות טכנולוגיות יוצאי דופן, כדוגמת משקפי מציאות מדומה שתוכננו במיוחד עבור צפייה בסרטי פורנו תלת-ממדיים, ויברטור לנשים המחליף את מנועי הרטט המיושנים בגלי קול, ומכשיר עינוג לגברים הכולל שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה.

חשוב לציין כי קמפיינים הנשענים על מימון המונים הם תמיד השקעה הכרוכה בסיכון מסוים, ואין התחייבות ברורה מצד היצרן או האתר כי בעקבות התשלום אכן תקבלו את המוצר שאותו קניתם. קמפיינים רבים נכשלו בדרכם לשלב הייצור ההמוני מבלי שלמשתתפים הוחזר כספם, ובייחוד בקטגוריית צעצועי המין האתגרים הטכנולוגיים והמסחריים הכרוכים בהשקת מוצר חדש הם לעתים הרבה מעבר למה שמארגני הקמפיין מצפים לו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אינדיגוגו צעצועי מין. צילום מסך
לחובבי הריגושים שמאסו במוצרים המוכרים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully