וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Xbox One S מגיעה לישראל בחודש הבא. כמה היא תעלה?

21.9.2016 / 12:46

קונסולת ה-One S היא דור ההמשך ל-One ותומכת באותם המשחקים אך כוללת שיפורים משמעותיים. מדובר בקונסולה הקטנה והדקה ביותר שהציגה מיקרוסופט אי-פעם

יח"צ - חד פעמי

קונסולת המשחקים Xbox One S, הדור הבא של ה-One הוכרזה בחודש יוני והגיחה לעולם בחודש אוגוסט וכעת עושה עלייה רשמית לישראל. הקונסולה תגיע לחנויות החל מתאריך 19 באקוטובר. "אנו שמחים להביא את התוספת החדשה של משפחת Xbobx One לישראל", אמר רון קלדס, מנהל קטגוריית Xbox במיקרוסופט ישראל. "עם ספרייה עצומה של משחקים שמגיעים ל-Xbox ול-Windows 10. אנו מקווים שהמעריצים והגיימרים ימשיכו להתרגש מעתיד הגיימינג ללא מגבלות, וייהנו יותר מתמיד ליצור ולהיות חלק מחוויות גיימינג ייחודיות עם חבריהם בפלטפורמות השונות".

קונסולת ה-One S היא דור ההמשך ל-One ותומכת באותם המשחקים אך כוללת שיפורים משמעותיים. מדובר בקונסולה הקטנה והדקה ביותר שהציגה מיקרוסופט אי-פעם והודות לספק הכוח הפנימי ושיפורים נוספים, ה-One S קטנה ב-40 אחוזים לעומת ה-One הרגיל.

כמו כן, היא כוללת תמיכה ברזולוציית 4K עם HDR (טווח דינמי גבוה) ובשונה מהפלייסטיישן 4, באקסבוקס החדש ניתן יהיה לנגן תכני Blue-Ray ישירות מכונן הדיסקים וכמובן גם להשתמש בשירותי הזרמת התכנים כמו Netflix ודומיו.

הקונסולה, כאמור, תהיה זמינה לרכישה החל מ-19 באוקטובר בצבע "לבן רובוט". גרסת האחד טרה (1,000 גיגה) תעלה 2,149 שקלים עם שלט אחד וגרסת החצי טרה (500 גיגה) תעלה 1,849 שקלים עם שלט אחד. המחירים הללו הם ברשת באג, אך הם צפויים להיות דומים בהבדלים זניחים גם ברשתות האחרות. מבאג נמסר שניתן יהיה להזמין את ה-One S בהזמנה מוקדמת כבר מחר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אקס בוקס וואן.
?אנו שמחים להביא את התוספת החדשה של משפחת Xbobx One לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully