וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע מתנות שהכי שווה לקבל בחגים

22.9.2016 / 11:45

סמארטפון עם בקרת הורים ב-699 שקלים בלבד, אוזניות שמשנות את חוויית הריצה ורמקול שהופך כל אירוע חברתי למסיבה. מתלבטים איזו מתנה לקנות לחגים? מגוון מוצרים טכנולוגיים שיהפכו את השנה הקרובה למהנה יותר

סמארטפון. ShutterStock
קשה לדמיין את החיים ללא סלולאר/ShutterStock

נכון, ילדים תמיד ישמחו לקבל בגד או צעצוע, אבל נראה שהילדים של היום ישמחו יותר לקבל לחג מתנות אחרות לגמרי: גאדג'טים, מוצרי מולטימדיה מתקדמים ולמעשה כל מה שאפשר לחבר לסמארטפון כדי לשדרג את השימוש בו.

הטלפון הסלולארי החכם שינה את העולם, וקשה לדמיין את החיים בלעדיו, אבל עבור דור העתיד - הסמארטפון, הטאבלט והמחשב הם דרך חיים, וכל דרך שתרחיב את השימוש בהם מבורכת מבחינתם. המוצרים המתקדמים הללו אינם מהווים מתנה לטווח הקצר, ולכן ההשקעה בהם משתלמת.

חגי תשרי שבפתח הם הזדמנות מצוינת לפנק את הקרובים לנו, ילדים ומבוגרים כאחד, בגאדג'ט או שניים שיעשו להם את השנה החדשה למהנה יותר.

לכבוד החגים הכנו קשת רחבה של מוצרים: החל מכיסויים למכשירים, רמקול BT אלחוטי, אוזניות מגניבות, מוצרי מולטימדיה לספורט, ערכות צילום וכמובן סמארטפונים למבוגרים ולילדים במחיר נמוך המתחיל ב-699 שקלים.

סמארטפון במחיר סביר – למבוגרים ולילדים

כל הורה מחליט מתי לרכוש לילדיו את הסמאטרפון הראשון שלהם, ואחד המכשירים שעונים על הדרישות הבסיסיות - סוללה גדולה ששומרת על הזמינות, עמידות גבוהה ומחיר נמוך - הוא Gini s4 מבית פלאפון, שכולל בקרת הורים.

המכשיר הזה נוח ומתאים גם למבוגרים בעלי קושי טכנולוגי, הרוכשים מקבלים אחריות לכל החיים, מערכת הפעלה אנדרואיד, מצלמה אחורית וקדמית, ומגן מסך. מחירו הנמוך, 699 שקלים בלבד, הופך אותו אטרקטיבי במיוחד כסלולרי ראשון.

סמארטפון. ShutterStock
סמארטפון שמתאים גם למבוגרים בעלי קושי טכנולוגי/ShutterStock

מכשיר נוסף מבית פלאפון הוא Gini w5, שבעלות של 1,099 ששקלים מספק חבילה מקיפה שעונה על צרכיו של כל ילד, החל ממסך של 5.5 אינץ' ומעבד 8 ליבות ועד לזיכרון של 16 גיגה ומצלמות מקדימה ומאחורה. הערכה המורחבת כוללת גם מגן מסך וכיסוי Flip אחורי חכם.

להדהים את כולם עם תמונות ב-360 מעלות

אחד הגאדג'טים הפופולריים כיום הוא הרמקול הנייד, שהופך כל אירוע חברתי למסיבה. רמקול של חברת JBL, המשלב דיבורית ואפשרות לחיבור וטעינה של מספר מכשירים במקביל, יימכר ב-799 שקלים. באותו מחיר אפשר לרכוש גם רמקול נייד של חברת Nyne, שכולל חיבור USB לטעינת מכשירים וקולט את המוזיקה מהנייד גם במרחק של עשרה מטרים.

כיום רבים משתמשים בסמארטפון כבמצלמה, ובצדק. האיכות מצוינת, הזמינות גבוהה ואפשר לשתף מיד ברשתות את התמונה או הסרטון. אבל חובבי הצילום אינם מסתפקים רק בזה, והטכנולוגיות החדשות בתחום פותחות עבורם אופקים חדשים. אחד המוצרים שיהפכו כל רגע מיוחד למיוחד קצת יותר הוא מצלמת ה-360 של LG.

בעלות של 1,299 שקלים מקבלים מכשיר שהופך כל תמונה לייחודית. המצלמה פשוטה לתפעול, נוחה לשימוש, ובעיקר - הופכת את העולם למעניין יותר בזכות תמונות וסרטונים ב-360 מעלות.

בעוד שבתמונה רגילה אפשר להתמקד במשהו מסוים, במצלמה הזאת מקבלים את כל הסביבה ברזולוציה גבוהה ואפשר רק לדמיין את שפע הצילומים והקליפים שאפשר לשגר לעוקבים ולחברים ברשתות החברתיות.

סמארטפון. ShutterStock
האוזניות הלוהטות בשוק כיום הן אלה המיועדות לספורטיביים/ShutterStock

האוזנייה שמשאירה את הידיים על ההגה

הילדים שומעים מוזיקה בקולי קולות? אפשר לתת להם ליהנות ממוזיקה באיכות גבוהה במיוחד, וגם לשמור על השקט בבית או ברחוב. אוזניות מעוצבות של חברת SOUL מדגם Combat כוללות שליטה לאייפון ואנדרואיד, מיקרופון מובנה ורפידות אוזן מתחלפות במחיר של 799 שקלים.

האוזניות הלוהטות בשוק כיום הן אלה המיועדות לספורטיביים שבינינו. פלאפון מציעה אוזניות ספורט איכותיות, עם מיקרופון מובנה באוזניה, המאפשרים לדבר בנוחות, וכן אפשרות להרכבת האוזניות מאחורי האוזן או מעל האוזן, בהתאם לנוחות המשתמש. במחיר של 599 כל חווית הריצה משתנה הודות לאוזניות אלה.

המארז האולטימטיבי לדור הסלפי

במהלך הנהיגה הידיים חייבות להיות על ההגה, וישנם חפצים שהם בבחינת חובה למי שמבלה זמן רב על הכביש. ישנה זרוע מגנטית לרכב המחזיקה את הטלפון הנייד, וכן אוזנייה של Clip&Talk, שמאפשר לשוחח במהלך נהיגה במכונית או הליכה בפארק.

לאוזנייה קטנה וקלה זו, שמחירה נעים בין 169 ל-319 שקלים, יש חיבור סטריאופוני וטעינת USB ישירה.

כשמדברים על דור הסלפי הכוונה היא לצעירים שנולדו אל תוך המאה ה-21, אבל הצילום העצמי הוא כבר מזמן לא נחלתם בלבד ודי להביט ברשתות החברתיות השונות כדי להבחין בכך. כולם עושים סלפי.

ואם כולם עושים סלפי, אזי מארז סלפי הכולל מצלמת אקסטרים, מוט ושלט רחוק, הופכים לפריט חובה. בתמורה ל-590 שקלים אפשר לרכוש מארז שכזה מבית Yi, ובו מצלמת אקסטרים מתקדמת, עדשה רחבה, חיי סוללה ארוכים, קישוריות Wi-Fi, עיצוב קומפקטי וקל ועמידות גבוהה.

וואלה! NEWS בשיתוף פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully