וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 74 יום בטופ, פוקימון גו הוא כבר לא משחק המובייל הרווחי ביותר

אילן גלר

23.9.2016 / 7:07

פוקימון הוא עדיין אחד ממשחקי המובייל הפופולריים בעולם אבל המעמד שלו כמשחק שעומד בראש טבלת המשחקים הרווחיים הסתיים והציב אותו במקום שלישי בהיסטוריה

צילום מסך

האם טירוף הפוקימונים עומד להסתיים? המספרים מעידים כי לאחר שבילה בראש טבלת המשחקים הרווחיים ביותר לאייפון במשך 74 ימים רצופים (מקום שלישי בהיסטוריה של האפסטור), פינה פוקימון גו את המקום הראשון למשחק מובייל אחר - קלאש רויאל, שהצליח לעקוף אותו לאחר עדכון משמעותי שגרם כנראה לשחקנים הוותיקים לחזור אליו, ולבזבז בו הרבה כסף.

פוקימון הוא עדיין אחד ממשחקי המובייל הפופולריים בעולם וגם בימים האחרונים שיחקו בו יותר מ-500 מיליון בני-אדם, אם כי קצב הגידול האט מאוד לעומת השבועות שלאחר ההשקה. חשוב לציין גם כי בניגוד לקלאש רויאל, פוקימון גו טרם הושק רשמית בכמה שווקי גיימינג מרכזיים, בהם סין ודרום-קוריאה, כך שייתכן בהחלט כי בעתיד הקרוב ישוב ויעלה למקום הראשון.

בחברת הפיתוח Niantic, בכל מקרה, בהחלט לא מוותרים על הלהיט. העדכונים הבאים לפוקימון גו צפויים לכלול כמה חידושים משמעותיים, בהם האפשרות לקרבות בין שחקנים, אירועים חיים, וגם קטלוג מורחב משמעותית של פוקימונים לאיסוף. נינטנדו עצמה נהנית מפריחה מחודשת לקונסולות המשחק שלה, ובמהלך חודש אוגוסט טיפסו מכירות הקונסולה הניידת 2DS ביותר מ-500 אחוזים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבלת האפליקציות הרווחיות ביותר. את קלאש אוב קלאן יהיה קשה להביס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully