וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסך עצום וסוללה ענקית: Xiaomi Mi Max בישראל. כמה הוא עולה?

25.9.2016 / 10:47

עם תג מחיר מפתה ביחס למפרט, מסך מפלצתי של 6.44 אינץ', מוגם בזכוכית גורילה 3, סוללת 4,850 מיליאמפר-שעה ועוד כמה פיצ'רים חביבים - ה-Mi Max אולי לא מתאים לכולם אבל הוא בהחלט מסקרן

יח"צ - חד פעמי

חברת שיאומי השיקה היום בישראל את ה-Mi Max - פאבלט חריג במידותיו, בעל מפרט סביר וסוללה חזקה במיוחד. ל-Mi Max עיצוב אלגנטי וגוף מתכת דק, והוא מיוצר במפעל פוקסקון בסין, המייצר גם את האייפונים של אפל. הוא מצויד במסך 6.44 אינץ' FULL HD, מוגן על ידי Gorilla Glass 3 למניעת נזקים ושריטות, ומשקלו 203 גרמים. בלבו מעבד סנאפדרגון 650 של קוואלקום, עם שש ליבות במהירות 1.8 גיגה-הרץ.

יש למכשיר 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון פנימי, עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני עד 128 גיגה; מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל, בעלת זווית רחבה של 85 מעלות. כדי להריץ את כל זה זקוק המכשיר לסוללה בעלת נפח גדול של 4,850 מיליאמפר-שעה. לדברי החברה, הסוללה מאפשרת שימוש של יום שלם לפחות, גם למשתמשים כבדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוללה של יום שלם. Mi Max/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא מגיע עם ממשק המשתמש העדכני של שיאומי, MIUI 8, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו. המכשיר אינו מיועד לחובבי מערכות ההפעלה הנקיות והוא מגיע עם כמות גדולה של שינויים ותכונות. חיישן טביעת האצבע מאפשר כניסה מהירה ומאובטחת לקבצים ומידע בלחיצה בודדת; ניתן לנעול אפליקציות, להסתיר תיקיות, לנעול פתקים ואף להפעיל מצב ילדים, המאפשר הגבלת גישה לאפליקציות המותקנות על המכשיר.

שיאומי Mi Max מגיע עם תג מחיר של 1,890 שקלים (ברשתות בסט מובייל, KSP, מחסני חשמל, אופיס דיפו, ואתר שיאומי של היבואן הרשמי בישראל). המכשיר משווק בישראל בצבע זהב, והמחיר כולל אחריות יצרן של חמש שנים - הרבה מעבר לתוחלת החיים של סמארטפון ממוצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יש כבר ביקורות מצולמות ביוטיוב:

"ה-Mi Max של שיאומי הוא מיני מערכת קולנוע ביתית אישית, שהולכת עם המשתמש לכל מקום", אמר אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל. "פשוט לשלוף וליהנות מחוויית צפייה, קריאה ויצירת מסמכים, בלי לאתגר את העיניים. הוא משמש ככלי עבודה נח בצורה בלתי רגילה בשל העובדה שהוא מכיל מסך גדול כל כך".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully