וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון הגאוני של רז ציפריס לחסימה של פייסבוק

דורי בן ישראל, מזבלה

27.9.2016 / 10:40

בשבוע שעבר נחסם הממיסט הפופולרי ל-30 יום מהרשת החברתית, אך כעת גילה כי באפשרותו לעדכן את שורת ה-bio ובכך להמשיך להעלות סטטוסטים. גם אמיר חצרוני הצטרף לחגיגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר חסמה והגבילה פייסבוק את פעילותם של אלה הנחשבים ל-"משולש הקדוש של הפיד" וביניהם הפרסומאי והממיסט רז ציפריס שנחסם ל-30 יום, הפרסומאי ואיש התקשורת יותם זמרי שנחסם ל-24 שעות והפרופסור של המדינה, אמיר חצרוני שנחסם ל-30 יום. את ציפריס חסמה פייסבוק ל-30 ימים אחרי שהסירה את אחד הסטטוסים שלו בטענה כי עבר על תקנון הרשת החברתית.

ציפריס לא נשאר חייב לענקית האינטרנט והחל לחפש דרך בלתי אפשרית להמשיך לתחזק את הפרופיל שלו למרות החסימה ואחרי שחיפש רבות, הצליח למצוא דרך עוקפת. אומנם הוא לא יכול לעלות שום סטטוס, לא תמונה ולא וידאו וגם חסום מלהעלות תכנים לפרופיל דרך צד שלישי כמו טוויטר, אינסטגרם או אפילו לענות להודעות בצ'אט, אבל אחרי שחיפש רבות מצא כי שורת ה-bio (אודות) שפייסבוק הוסיפה לפני כמה חודשים לפרופילים, אינה חסומה בפני מי שנחסם משימוש בפייסבוק, ועתה ציפריס יכול לעדכן אותה ולהעלות סטטוסים באמצעותה מתי שהוא רק רוצה. עידכון שורת ה-bio מופיע בפיד של הגולשים, זוכה ללייקים ותגובות ומתפקד כסטטוס רגיל לכל דבר ועניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החל מהבוקר החל ציפריס לתחזק את פרופיל הפייסבוק שלו והוא מעלה סטטוסים אך ורק דרך שורת ה-bio כאשר בכל עידכון, השורה הופכת לסטטוס בפני עצמו אשר אינו נמחק גם לאחר עידכון הטקסט. עוד בונוס בדרך החדשה שמצא ציפריס, היא כי לא ניתן לדווח לרעה על תכנים שנכתבים בשורת ה-bio. אל החגיגה הצטרף אמיר חצרוני שגם דף הפרופיל שלו נחסם וכתב "תודה לרז ציפריס".

  • עוד באותו נושא:
  • רז ציפריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully