וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיתוך פירות על המסך הגדול: "פרוט נינג'ה" יהפך לסרט

אילן גלר

28.9.2016 / 10:00

אחרי "אנגרי בירדס" ו"פיקסלים", משחק מובייל נוסף עתיד לבקר בהוליווד. אולפני "ניו-ליין סינמה" רכשו את הזכויות, העלילה תיסוב סביב צמד צעירים לא יוצלחים שינסו להציל את העולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכינו את הפופקורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטים המבוססים על משחקי מחשב מצליחים אינם עניין חדש, אך בתקופה האחרונה זכינו לראות מספר סרטי קולנוע המנסים (ללא הצלחה רבה, אם תשאלו את המבקרים) לבנות עלילה שלמה על בסיס דמויות ממשחקי מובייל שסיפור חיים מרגש אינו בדיוק הצד החזק שלהן. אחרי סרט הטווה עלילת מדע-בדיוני שלמה סביב הרעיון של "פיקסלים" וסרט האנימציה הרשמי של אנגרי בירדס, המותג הבא שיגיע אל המסך הגדול הוא לא אחר מפרוט נינג'ה, משחק חיתוך הפירות הפופולרי.

על פי הדיווחים, אולפני הקולנוע "ניו-ליין סינמה" הם אלו שחטפו את הזכויות להפרק הסרט הרשמי. התסריט עדיין נמצא בשלבים התחלתיים של כתיבתו, אך כבר עתה ידוע כי סיפור העלילה ייסוב סביב צמד של צעירים לא יוצלחים המגויסים להפוך לנינג'ות במטרה להציל את העולם.

מטרת ההפקה היא, כמובן, ללוות את צאתו של הסרט בשלל מוצרים נלווים שאותם המעריצים ישמחו לרכוש לאחר ההקרנה. כעת נותר להמתין בסבלנות ולגלות האם יצליח הצוות להפוך את הרעיון המופרע הזה לסרט משעשע שיכבוש את לב הקהל, או שהתוצאה הסופית תהיה מופרכת בדיוק כמו הרעיון עצמו, ותישכח במהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully