וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנאפצ'ט שינתה את שמה והכריזה על משקפיים עם מצלמה

2.10.2016 / 9:42

אם נדמה לכם שצעירים לא מרימים את הראש מהסמארטפון, אתם צודקים. אולי ההתקן הזה יסייע להם לשמור קצת על קשר עין - אפילו אם זה לטובת סנאפ חדש

צלמים זמניים מורשים

לא מעט ביקורת נמתחת על כך שבני הנוער כיום קוברים את עצמם בסמארטפון ומעלים בלי הפסקה תכנים לאפליקציית המסרים סנאפצ'ט, אז אולי המשקפיים החדשים של החברה לא יהיו כזה אסון. הרי גם ככה המשתמשים המכורים מפרסמים הכול, אז למה שלא ישמרו לפחות על קשר עין?

בנוסף להכרזה על המשקפיים החדשים, סנאפצ'ט שינתה את שמה ל-"סנאפ" בתור מהלך תדמיתי, שכן השם החדש יהיה קליט וקצר יותר. בשנה שעברה, האתר Business Insider דיווח כי מנכ"ל החברה הסתובב עם משקפיים שעל מסגרתם נראה דבר הדומה למצלמה, ונראה שאחרי בדיקות מקיפות וניסויים, בחברה החליטו שהמוצר מספיק בשל כדי לשחרר אותו לציבור הרחב.

המשקפיים נקראים Spectacless והמצלמה, כאמור, מותקנת על המסגרת. כל סרטון שיצולם על ידי המשקפיים יגרום להופעת טבעת מהבהבת שתודיע לאנשים מסביב כי המצלמה בפעולה. בחברה טוענים כי טעינה אחת תספק "יום ששווה לתעד בסנאפ".

עד כה, הצילום באפליקציה בוצע אך ורק ממצלמות הסמארטפון וכעת, המצלמה תספק צילום ללא ידיים ובפרספקטיבה של גוף ראשון. לפי האתר, המצלמה תהיה זמינה לרכישה בקרוב בשלושה צבעים: שחור, צהבהב ואלמוג; מחירה יעמוד על 129 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראים טוב?/מערכת וואלה!, צילום מסך
משקפיים, סנאפ. מערכת וואלה! NEWS
קצת קריפי./מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully