וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 7, HTC 10, גלקסי S7 או LG G5: למי יש חיי סוללה טובים יותר?

אילן גלר

5.10.2016 / 8:44

המסקנות בהחלט לא מעודדות מבחינה של אפל. בבדיקת זמן השיחה, סיים אייפון 7 אחרון והרחק מאחור. גם במבחן השני - גלישה באמצעות חיבור 3G - סיים האייפון אחרון

צילום מסך

(בסרטון: מבחן התעללות באייפון 7)

בעת ההכרזה על מכשיר אייפון 7 החדש, התהדרו אנשי אפל בשיפורים טכנולוגיים שאפשרו שיפור משמעותי באורך חיי הסוללה שלו לעומת דגמי האייפון הקודמים. בדיקות שנערכו עד כה מאשרות כי אייפון 7 אכן נהנה מחיי סוללה ארוכים יותר משל האייפון 6, אולם כיצד הוא משתווה למכשירי הדגל של היצרניות המתחרות?

במגזין הטכנולוגיה הבריטי Which החליטו לבדוק את אייפון 7 מול כמה מכשירי אנדרואיד פופולריים: סמסונג גלקסי S7 ל-LG G5 המודולרי וגם לדגם HTC 10 הנחשב למוצלח. המסקנות בהחלט לא מעודדות מבחינה של אפל. בבדיקת זמן השיחה, סיים אייפון 7 אחרון והרחק מאחור, עם 712 דקות לעומת 1,492 לגלקסי S7, לצדו 1,579 דקות ל-G5 של LG, ולא פחות מ-1,859 דקות שיחה ל-HTC 10.

גם במבחן השני, גלישה באמצעות חיבור 3G, סיים האייפון אחרון, אם כי בפער קטן יותר. המכשיר של אפל הצליח לפעול במשך 615 דקות, בעוד שהמנצח בהשוואה, שוב ה-HTC 10, שרד 790 דקות. עם זאת, כפי שמציינים מגיבים רבים לכתבה, התוצאות אינן מפתיעות כשלוקחים בחשבון כי אייפון 7 הוא מכשיר קטן יותר באופן משמעותי מהשלושה האחרים, עם מסך בגודל 4.7 אינץ' בלבד ונפח הסוללה שלו 1,960 מיליאמפר-שעה בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבחנים האלה לא מדויקים לחלוטין, אבל הם נותנים אינדיקציה השוואתית טובה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סורי אייפון7, אין מקום בפודיום./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully