וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בווטסאפ: עכשיו אפשר לצייר על התמונות! כן, כמו בסנאפצ'ט

אילן גלר

5.10.2016 / 9:09

בוחרים צילום מתוך אלבום התמונות, או מצלמים אחד חדש, באמצעות מצלמת הסמארטפון - ואז ניתן לצייר עליו באמצעות כמה כלי עיצוב בסיסיים

צילום מסך

במרוץ אחר החידושים המגניבים ביותר לאפליקציות מסרים חברתיות, נדמה שסנאפצ'ט היא כיום המובילה בקרב הצעירים בעוד שהמתחרות (הנהנות מיותר משתמשים) מחקות אותה בזריזות. לאחר שהעתיקה את תכונת הסיפורים בשלמותה לתוך אפליקציית אינסטגרם, משלבת כעת פייסבוק תכונה נוספת של סנאפצ'ט - ציור על גבי תמונות - באפליקציה אחרת ומוכרת שלה, ווטסאפ.

הגרסה של ווטסאפ נראית דומה מאוד למקור: בוחרים צילום מתוך אלבום התמונות, או מצלמים אחד חדש, באמצעות מצלמת הסמארטפון - ואז ניתן לצייר עליו באמצעות כמה כלי עיצוב בסיסיים, להוסיף סמלי אימוג'י משעשעים וגם לכתוב. "בין אם תבחרו לצייר לב אדום גדול כדי להראות כמה אתם מתגעגעים למישהו או להוסיף את האימוג'י החביב עליכם, לפעמים תמונה באמת שווה אלף מילים", נכתב בבלוג הרשמי של האפליקציה.

לצד האפשרות לציור על תמונות, הגרסה החדשה של ווטסאפ כוללת גם תמיכה בהפעלת פלאש במצלמה הקדמית של המכשיר (בזמן צילום סלפי), ובתקריבים בסרטוני וידאו. כל החידושים הללו זמינים כעת בגרסת האנדרואיד של האפליקציה, אולם משתמשי האייפון יאלצו להמתין בינתיים; העדכון עבורם מובטח "בקרוב".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ציור על תמונות בווטסאפ. צילום מסך
אפשרי - אבל לא בטוח שכדאי./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully