וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת החתול הזו גורמת לפרופילים להיחסם בפייסבוק

אילן גלר

14.10.2016 / 5:36

"לפני שהבנתי מה קורה, כל המכשירים שלי החלו להתנתק. אפילו במחשב, קיבלתי הודעה שהחשבון שלי נחסם"

מערכת וואלה!

אלגוריתם הצנזורה של פייסבוק מכה שנית, אם כי הפעם מדובר במקרה מסתורי הרבה יותר מכפי שהתרגלנו. אם בעבר החליטה פייסבוק לחסום חשבונות בעקבות פרסום תמונות חושפניות או טעונות פוליטית, הרי שהבלוגר ההודי, ורון קרישנן, באמת לא ניסה לעצבן אף אחד. הוא פשוט שיתף תמונה משעשעת של חתול בחליפת עסקים, אותה קיבל מאחד מחבריו במסרון ווטסאפ.

דקות ספורות לאחר השיתוף, גילה לפתע ורון כי הוא אינו רשאי להשתמש באפליקציית המסנג'ר של פייסבוק. "לפני שהבנתי מה קורה, כל המכשירים שלי החלו להתנתק. אפילו במחשב, קיבלתי הודעה שהחשבון שלי נחסם". סיפורו של קרישנן חושף גם את העוצמה האדירה שפייסבוק מחזיקה בידיה, ומסוגלת להפעיל בכל רגע. "התמונות שלי, חשבון הפרסום שלי, כמעט כל הנוכחות שלי ברשת נמחקה לחלוטין בתוך שניות בגלל תמונת חתול".

לאחר פנייה לתמיכה הטכנית של פייסבוק, אישר נציג החברה כי החשבון נחסם בטעות והתנצל על כך, אולם לא הציע שום הסבר מדוע דווקא צילום החתול הוא זה שגרם לאלגוריתם של החברה לקבוע כי הבלוגר ההודי ביצע עבירה חמורה שהצדיקה סגירה מידית של חשבונו. קרישנן טוען כי בדיוק אותו הדבר קרה גם לכמה מחבריו ששיתפו את הצילום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד יום במשרד./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully