וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריפי או מושלם? אפליקציה חדשה מחברת בין פייסבוק לטינדר

אילן גלר

7.10.2016 / 8:57

מפעילים את FriendSwipe, מבצעים כניסה (Login) לחשבון הפייסבוק שלכם, ורשימת החברים שלכם בפייסבוק המשתמשים גם בטינדר תופיע מיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
FriendSwipe - לרגעים שאתם לא בטוחים האם האינטרנט התשלט על חייכם לחלוטין./מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים לבדוק אם לאחד החברים שלכם בפייסבוק יש גם פרופיל בטינדר? בין אם מטרתכם היא לנסות ולהציע לו דייט, או סתם לעקוב אחריו באפליקציית הדייטינג הפופולרית מבלי שיידע, כעת יש כלי שיאפשר לכם לעשות בדיוק את זה. FriendSwipe היא אפליקציה חדשה שכל מטרה לחבר בין חשבונות הפייסבוק והטינדר של חבריכם, ולאפשר לכם גישה מידית לפרופיל הדייטינג שלהם.

האפליקציה, הזמינה כרגע להורדה עבור מכשירי אייפון בלבד, פשוטה להפליא. מפעילים את FriendSwipe, מבצעים כניסה (Login) לחשבון הפייסבוק שלכם, ורשימת החברים שלכם בפייסבוק המשתמשים גם בטינדר תופיע מיד על המסך. מכאן ניתן להיכנס לפרופיל הטינדר של כל אחד מהם, ואפילו לבצע את ה-Swipe המפורסם למקרה שאתם מעוניינים בקשר.

כמו אפליקציות דומות אחרות, שראינו במהלך החודשים האחרונים, השימוש שאותה עושה FriendSwipe במאגר המשתמשים של טינדר הוא אלתור שנאסר במפורש בתנאי השימוש של אפליקציית הדייטינג. היות שכך, בהחלט ייתכן כי בטינדר ימצאו דרך לחסום את FriendSwipe ולשבש את פעילותה בימים הקרובים, כך שאם השירות הזה מעניין אתכם מוטב לנצל אותו כל עוד הוא עדיין פועל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully