וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק השיקה את מסנג'ר לייט - לרגעים שאין כמעט קליטה

6.10.2016 / 10:02

"מסנג'ר לייט היא גרסה מכווצת של המסנג'ר; היא מציעה את אותן אפשרויות הליבה אך לשווקים בהם האינטרנט איטי מהממוצע וגם לסמארטפונים עם אנדרואיד בסיסי", אומרים בחברה

צילום מסך

פייסבוק מוכרת בעיקר בשל היותה הרשת החברתית הפופולרית בעולם אבל לצוקרברג יש עוד כמה פרויקטים מקבילים, אחד מהם אפילו מפותח פה בישראל. בניסיון להנגיש את האינטרנט גם למדינות העולם השלישי, בהן התשתית לא מפותחת, פייסבוק עובדת על מיזם internet.org, שספג מכה כואבת עם התרסקות הלוויין "עמוס 6". כחלק מהמאמץ הזה השיקה השבוע החברה את גרסת הלייט של אפליקציית המסרים שלה.

"מסנג'ר לייט היא גרסה מכווצת של המסנג'ר; היא מציעה את אותן אפשרויות הליבה אך לשווקים בהם האינטרנט איטי מהממוצע וגם לסמארטפונים עם אנדרואיד בסיסי", אומרים בחברה. עם מסנג'ר לייט יוכלו המשתמשים להתכתב בצורה מהירה, לשלוח תמונות ואפילו לינקים, גם לאלו המשתמשים בתוכנת המסנג'ר הרגילה וגם בלייט.

מעבר למדינות בהן תשתית האינטרנט רעועה, האפליקציה יכולה לשמש גם את כל מי שסובל מקליטה גרועה - מחיילים המשרתים בבסיסים נידחים ועד כאלה שעובדים במבנים שפוגעים באיכות הקליטה.

האפליקציה שוקלת פחות מעשרה מגה והלוגו נשאר זהה מלבד היפוך הצבעים. האפליקציה זמינה במדינות קניה, תוניסיה, מלזיה, סרי לנקה, ונצואלה ותהיה זמינה במדינות נוספות בחודשים הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מסנג'ר לייט. צילום מסך
למדינות מתפתחות ולמשתמשים עם חיבור ממש איטי לרשת./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully