וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסך הנעלם: הזכוכית בשידה בסלון הופכת לטלוויזיה

7.10.2016 / 9:40

אחרי שחשפו את הטכנולוגיה שלהם בתחילת השנה, מהנדסי פנסוניק שדרגו את הטלוויזיה הנעלמת שלהם כך שכעת היא שקופה לחלוטין כשהיא כבויה. בנוסף, הטלוויזיה צפויה לתמוך בשליטה מרחוק באמצעות מחוות גוף ופקודות קוליות

יח"צ - חד פעמי

ענקית הטכנולוגיה היפנית פנסוניק חשפה השבוע בתערוכתCEATECH ביפן מסך OLED מהפכני שעם כיבויו הוא הופך לשקוף לחלוטין ומתמזג בצורה מושלמת עם שאר הרהיטים בחדר. או במילים אחרות - הוויטרינה בסלון הופכת למסך עצמו כשהוא דלוק וחוזרת להיות חלון שקוף כשהמסך כבוי.

אב-הטיפוס של הטלוויזיה השקופה הוצג בתחילת השנה בביתן החברה בתערוכת CES בלאס וגאס והתבססה על מסך בטכנולוגיית LED. מהנדסי פנסוניק לא היו מרוצים מרמת השקיפות של המסך שהוצג, שהייתה לדבריהם "קצת אפרפרה", ולכן בגרסה הנוכחית שדרגו את המסך לטכנולוגיית OLED, שם בניגוד לטכנולוגיית ה-LED, לכל פיקסל יש גוף תאורה עצמאי משלו.

מהנדסי החברה שדרגו את האנודות והקטודות (מהן מורכבים גופי התאורה) כך שבעת כיבוי המסך הם חוזרים להיות שקופים לחלוטין. המסך עשוי מחומר אורגני שפולט אור כשעובר דרכו זרם חשמלי, ובשל צריכת החשמל המזערית שלו הצליחו מהנדסי פנסוניק לייצר פאנל דק במיוחד ושקוף; במבט מקרוב ניתן לראות דרך המסך את רשת התאורה.

פנסוניק הוסיפה לטלוויזיה ממשק שליטה עתידני, ובנוסף לשליטה באמצעות שלט רחוק סטנדרטי, מסך הטלוויזיה צפוי לתמוך בשליטה באמצעות מחוות גופניות או קוליות והוא מגיע עם אפליקציית מוזיקה שמוצגת על גבי חצי מסך בעוד חציו השני של המסך נשאר שקוף.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טלוויזיה נעלמת פנסוניק.
למי שלא רוצה מראה שחורה במרכז הסלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully