וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגסה בתפוח: סמסונג קנתה את האחות הקטנה של סירי

אילן גלר

9.10.2016 / 8:44

הטכנולוגיה של העוזרת הדיגיטלית, Viv, פותחה על ידי צוות המהנדסים האחראי במידה רבה ליצירתה של סירי, אך בחר לפרוש מאפל

וואלה TECH

(בסרטון: בדקנו את סירי בעברית)

Viv, אחד המיזמים המבטיחים של השנים האחרונות בתחום האינטליגנציה המלאכותית, נרכש על ידי חטיבת המובייל של סמסונג תמורת סכום שטרם פורסם. ענקית הטכנולוגיה הדרום-קוריאנית, שספגה לאחרונה מהלומה קשה בפרשת הנוט 7, מקווה ככל הנראה לצמצם את הפער מול אפל וגוגל במלחמה על עתיד המובייל.

בעקבות הרכישה תוכל סמסונג להציע ללקוחותיה ממשק חכם ומתקדם בדמות "עוזרת דיגיטלית", כמו סירי של אפל או Google Assistant החדש, המסוגלים לענות למגוון מרשים של פקודות והוראות.

וידאו שאורן דותן צילם מהשקת המכשיר החדש של סמסונג גלקסי S7. צילום מסך
בקרוב נדבר עם הסמארטפונים שלנו יותר ממה שנדבר באמצעותם. סמסונג גלקסי S7./צילום מסך

הטכנולוגיה של Viv, שהודגמה בכמה אירועים (אם כי מעולם לא הושקה כמוצר שלם), פותחה על ידי צוות המהנדסים האחראי במידה רבה ליצירתה של סירי אך בחר לפרוש מאפל ולצאת לדרך עצמאית לפני כארבע שנים. לטענתם, מערכת האינטליגנציה המלאכותית החדשה שאותה יצרו המסוגלת ללמוד ולהתפתח בכוחות עצמה, כמו גם לשלב מידע המגיע ממספר אפליקציות שונות בזמן האמת.

תזמון העסקה נראה מובן למדי, שכן נראה כי גוגל אינה מעוניינת כבעבר לחלוק בפיתוחיה בתחום האינטליגנציה המלאכותית עם חברות חיצוניות, והגרסה החדשה ביותר של Google Assistant תישאר בלעדית בינתיים למכשירי הפיקסל שלה. בעוד שהפעלה באמצעות פקודות קוליות אפשרית כבר היום במכשיריה של סמסונג, הטכנולוגיה של Viv תוכל לקחת את הסמארטפונים של החברה לקדמת הבמה באחד התחומים הלוהטים כיום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully