וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dell מביאה לישראל עוד 3 לפטופים חדשים עם מעבד חזק

10.10.2016 / 8:50

המחשבים החדשים - אחד מסדרת XPS (13 אינץ') ושניים מסדרת Inspiron (15 אינץ' ו-17 אינץ') - מצוידים במעבד החדש של אינטל בדור השביעי ודקים יותר מקודמיהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשב דל XPS 13./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת Dell השיקה מחשבים ניידים חדשים בסדרות XPS ו-Inspiron. המחשבים האלה הם בין הראשונים שמגיעים לישראל הכוללים את המעבדים החדשים של אינטל מהדור השביעי. אל סדרת XPS מצטרף XPS 13 שלטענת Dell, הוא לפטופ ה-13 אינץ' הקטן ביותר בעולם, הקטן ב-17 אחוזים ממקבוק אייר בגודל 13 אינץ'.

למחשב מסך בגודל 13 אינץ'; היחודיות שלו היא שהוא כמעט נטול שוליים. למסך ציפוי זכוכית מחוזקת מסוג "גורילה". הוא מצויד בסוללה חדשה וגדולה יותר שלטענת Dell, מספקת עד 22 שעות עבודה עם מסך ברזולוציית Full HD או עד 13 שעות עבודה ברזולוציית QHD. עוביו של המחשב 9 מילימטרים בצד הדק ביותר ו-15 מילימטרים בצד העבה.

לסדרת Inspiron 5000 מצטרפים שני מחשבים, ה-15 וה-17 וכפי שניחשתם, שקיבלו את שמם לפי גודל המסך שלהם. ב-Dell מקווים שלפטופ בגודל 17 אינץ' יהווה אלטרנטיבה אטרקטיבית למחשב נייח. המחשבים מגיעים בעיצוב חדש ודק יותר מהדור הקודם, אופציה למסך מגע בגודל 15 אינץ', מצלמת אינפרא-אדום בגרסת 15 אינץ' עם מסך המגע, כונן DVD לאלו שעדיין משתמשים בדיסקים וכמובן סדרת המעבדים האחרונה, בדור השביעי של אינטל מסוג Core i7.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • dell
  • לפטופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully