וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ראשון: גלקסי נוט 7 בוער באיטיות ומעלה עשן במסעדה

אילן גלר

13.10.2016 / 8:47

בעלי המסעדה כבר הודיעו כי בכוונתם לתבוע מהחברה פיצוי לכל הפחות על הנזק שנגרם לריהוט בסניף. סמסונג עדיין לא יודעת מה גורם לסוללה להתפוצץ

צילום מסך

סרטון הווידאו הזה, שצולם בסניף של רשת בורגר קינג בעיר אינצ'ון שבדרום-קוריאה, עשוי בהחלט להיות הסיבה שבגללה החליטה סמסונג סוף-סוף לבטל באופן סופי את ייצורו של מכשיר הנוט 7 ולאסוף את כל היחידות שנמכרו. כבר ראינו לא מעט תמונות וסרטונים של מה שנותר לאחר התפוצצות המכשיר המסוכן, אך זו אחת הפעמים הבודדות שבהן הפאבלט הלוהט תועד בוער בזמן אמת, ואולי התיעוד היחיד של הנוט 7 מעלה עשן בשלב יחסית מוקדם של תהליך ההשמדה העצמית.

במהלך הסרטון, מנסה אחת מעובדות המסעדה לטפל במכשיר הבוער, באמצעות כפפות עבות מיוחדות, לקול צעקות הבהלה וההלם של שאר הלקוחות. העובדת משתמשת בכפפות כדי להניח את המכשיר על השולחן ולאחר מכן על הרצפה. בסופו של דבר המכשיר מפסיק לפלוט עשן, אך הנזק כבר נעשה: הסניף של בורגר קינג כמעט התרוקן לחלוטין, ועל השולחן עצמו מופיעים סימני שריפה ועץ חרוך.

נוט 7 בוער בברגר קינג. צילום מסך
לשמירה על חום המנה./צילום מסך

סמסונג אישרה בתגובתה הרשמית כי אכן מדובר במכשיר נוט 7 בוער, אך לא הוסיפה פרטים מעבר לכך. בעלי המסעדה כבר הודיעו כי בכוונתם לתבוע מהחברה פיצוי לכל הפחות על הנזק שנגרם לריהוט בסניף. ייתכן בהחלט כי במהלך השבועות הבאים, בזמן שסמסונג אוספת את כל המכשירים, עדיין נראה עוד כמה סרטונים של תקריות כאלה שכן קשה להאמין כל 2.5 מיליון הרוכשים של הנוט 7 ימהרו לפעול בדיוק לפי ההוראות – לכבות את המכשיר ולא לגעת בו יותר.

מצד שני, לפי הדיווחים בסמסונג לא מצליחים לגרום למכשיר להתפוצץ בתנאי מעבדה, ולמרות ההודעה על הפסקת הייצור בחברה עדיין לא יודעים מה גורם לסוללת המכשירים להיכשל בצורה קריטית כל-כך. אפשר רק לקוות שהם לא יחזרו על הטעות בדגמים הבאים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully