וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 200 דולר: כל המחשב הזה ארוז בתוך מקלדת מתקפלת

אילן גלר

19.10.2016 / 6:47

המפרט של המחשב מספיק לשימוש ממוצע, הוא מגיע עם ווינדוס 10, יש לו מגוון יציאות וחיבורים ומקלדת הסיליקון המתקפלת שלו אפילו עמידה בפני רטיבות

צילום מסך

יצרנית המחשבים הסינית Vensmile השיקה מחשב חדש, קטן ומסקרן בשם K8, המציע למשתמשים ניידות יוצאת דופן תמורת ויתור קטן על נוחות וביצועים. המחשב כולל את כל החומרה הנדרשת לצורך פעולתו מלבד המסך, והוא מתקפל לתוך מארז שגודלו כשל כונן קשיח נייד קטן, בזכות מקלדת סיליקון גמישה שגם עמידה בפני רטיבות.

המחשב עצמו מבוסס על מעבדי Atom של אינטל במהירויות 1.44 עד 1.84 גיגה-הרץ, 4 גיגה של זיכרון DDR3, ו-64 גיגה לאחסון מידע. לצד המקלדת תוכלו למצוא גם משטח מגע ולמרות גודלו המצומצם כולל המחשב מגוון יציאות וכניסות בהן USB 2 ו-3, חיבורי HDMI ו-VGA לחיבור מסך חיצוני, וגם חיבור אוזניות סטנדרטי. אנטנה אלחוטית מספקת גישה לרשתות Wi-Fi ו-Bluetooth.

מחירו של המחשב בדגם הבסיסי ביותר עומד על 200 דולרים, וכולל גם את חלונות 10 בגרסה התומכת בשידור משחקים מקונסולת Xbox. זהו גם שימוש מעניין עבור המחשב, כיחידה המחוברת לטלוויזיה בחדר השינה, ומשמשת לצורך משחק בקונסולה הנמצאת בסלון. במקרה כזה, חוסר הנוחות בשימוש במקלדת סיליקון רכה לא יפריע לכם כלל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיע עם ווינדוס 10./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקלדת אפילו עמידה למים./מערכת וואלה!, צילום מסך
מחשב מתקפל K8. צילום מסך
רק 200 דולר לדגם הבסיסי./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully