וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5.5 מיליון גולשים צפו בנוט 7 לא מתפוצץ בלייב. צפו

אילן גלר

18.10.2016 / 9:53

עורכי האתר Dose.com הציבו את המכשיר של סמסונג בחצר, הניחו מולו מצלמה, והחלו בשידור תוך שהם שואלים את הגולשים מתי הפאבלט הידוע לשמצה יישרף. אמ;לק: הוא לא

צילום מסך

(בסרטון: גלקסי נוט 7 שכן התפוצץ)

האם זהו הסרטון הוויראלי המשעמם ביותר בהיסטוריה? בסוף השבוע האחרון עלה באתר Dose.com שידור וידאו חי המתעד מכשיר נוט 7 יד-שנייה, שנרכש במיוחד במטרה לתעד את הרגע שבו הסוללה שלו תעלה עשן ותתפוצץ. עורכי האתר הציבו את המכשיר בחצר, הניחו מולו מצלמה, והחלו בשידור תוך שהם שואלים את הגולשים מתי הפאבלט הידוע לשמצה יישרף מול עיני אומת הרשת כולה.

הרשו לנו להרוס לכם - במהלך ארבע שעות השידור, לא קרה למכשיר שום דבר. זה לא ממש מפתיע: מבין כמעט שלוש מיליון יחידות נוט 7 שנמכרו ברחבי העולם, קיימים דיווחים על כמה מאות מקרים בלבד שבהם המכשיר נשרף. זה בהחלט מספיק על מנת להגדיר את הפאבלט כמסוכן, להכריז על איסופו וגם על ביטול הייצור, אך עדיין רובם המוחלט של מכשירי הנוט 7 אינם צפויים להתפוצץ בטווח הזמן הקרוב.

כל זה לא הפריע ליותר מ-5.5 מיליון גולשים להצטרף לשידור החי, ולפרסם יותר מ-200 אלף תגובות במהלכו. רוב הגולשים ציפו בקוצר רוח לרגע ההתפוצצות כמובן, והביעו אכזבה מרה כשהתברר שהרגע הזה כנראה לא עומד להתרחש, לפחות לא בשידור הזה. לנוט 7 של Dose עדיין יש כמובן צ'אנס להישרף מול המצלמה בימים ובשבועות הקרובים, או עד שימאס לעורכי האתר לחכות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully