וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג ניסתה לשחד משתמש נוט 7 כדי שלא יפרסם את הסרטון הזה

אילן גלר

20.10.2016 / 8:21

באותו הזמן כבר הודו אנשי החברה הקוריאנית כי הדגם האמריקני והאירופאי של המכשיר מסוכן לשימוש, אך התעקשו כי בדגם הסיני אין סכנה

צילום מסך

פרשת נוט 7 המתפוצץ לא מפסיקה לרדוף את סמסונג, אך במקרה הזה נראה שהאשמה היא על הדרך בה בחרה החברה להתמודד עם לקוח שמכשירו התגלה כפגום ולא על התקלה עצמה במכשיר. לפני כמה שבועות התפוצץ מכשיר נוט 7 שנרכש על ידי לקוח בסין. אותו לקוח בחר, כמו רבים לפניו, לשתף את המקרה החמור ברשת.

למרבה הפתעתו, כשפנה לאחר מכן לעזרתה של סמסונג, הציעה החברה פיצוי נדיב של מכשיר חלופי וכ-900 דולרים בתמורה לכך שהוא יסיר את הסרטון מהרשת ויפסיק להפיץ אותו. אנשי החברה אף ביקרו אותו בביתו, בניסיון לשדל אותו להסכים לעסקה.

נוט 7 מתפוצץ בסין. צילום מסך
מי הביא פויקה?/צילום מסך

חשוב להדגיש כי באותו זמן כבר הודו אנשי החברה הקוריאנית כי הדגם האמריקני והאירופאי של המכשיר מסוכן לשימוש, אך התעקשו כי בדגם הסיני הותקנו סוללות שונות ועל כן אין כל בעיה להמשיך ולמכור אותו. "הם אמרו שאין שום בעיה עם הטלפון בסין, זו הסיבה שרכשתי סמסונג", סיפר הלקוח. "זו ממש הטעיה. הם מנסים לרמות את הלקוחות הסיניים".

בסופו של דבר בחר אותו לקוח לסרב להצעתה של סמסונג, ולא הסיר את הסרטון מהרשת. סמסונג עצמה לא הגיבה באופן רשמי למקרה גם כשדווח עליו בתקשורת, אך מוקדם יותר החודש, כשהכריזה על ביטול ייצורו של מכשיר הנוט 7, ואיסוף כל המכשירים שנמכרו עד כה, כללה החלטה זו גם את הדגם הסיני הבטוח לכאורה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully