וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים עדיין באייפון 4? בחודש הבא אפל תזנח אתכם

אילן גלר

20.10.2016 / 8:52

תוחלת החיים של מרבית הסמארטפונים החדשים עומדת על כשנתיים, לפני שהם מתחילים לסבול במפגיעה קשה בביצועים, אבל כעת - אחרי שש שנים - אפל מוציאה רשמית את אייפון 4 לגמלאות

יח"צ - חד פעמי

לפי דיווח שהתפרסם באתר חדשות הטכנולוגיה היפני, Macotakara, עומד מכשיר אייפון 4 של אפל להצטרף באופן רשמי לרשימת המכשירים המיושנים (Obsolete) של החברה. למהלך זה משמעות הרבה יותר מסמלית - ברגע שמכשיר מוגדר על ידי אפל כמיושן, החברה אינה מציעה עוד שירותי תיקונים עבורו וגם לא מוכנה לספק חלפים רשמיים למעבדות שירות חיצוניות. על תיקוני באגים בתוכנה אין בכלל מה לדבר, למעט פרצות אבטחה חמורות במיוחד שאולי יגרמו לאפל להוציא עדכון חירום נדיר.

אייפון 4 הושק על ידי אפל בשנת 2010, והציג שדרוג עיצוב משמעותי לעומת קודמיו, וגם חומרה ומצלמה משופרות. החברה המשיכה לייצר אותו במשך שלוש שנים רצופות, כשמתוכן בילה המכשיר כשנה וחצי בפסגת טבלת מכשירי הסמארטפון הנמכרים ביותר בארה"ב. אייפון 4S, גרסה עם חומרה משופרת אך עיצוב זהה שהושק ב-2011, היה הסמארטפון האחרון שאותו אפל השיקה תחת ניהולו של סטיב ג'ובס, שמת באותה שנה.

מוצרים נוספים מבית אפל שיצטרפו לרשימת המכשירים המיושנים בסוף החודש הנוכחי הם מחשב מקבוק אייר, משנת 2010, וראוטרים מסוג AirPort Extreme ו-AirPort Time Capsule. ייתכן שיצרנים נוספים יבחרו להמשיך ולייצר חלקי חילוף למכשירים הישנים מבית אפל, וכך יוכלו אלו שמסרבים להחליף את האייפון 4 שלהם להמשיך ולהשתמש בו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אייפון 4 סרטון רשמי.
אייפון 4 - לפני שש שנים הוא היה להיט היסטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully