וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפון 7 התפוצץ והצית רכב - בדיוק כמו גלקסי נוט 7

אילן גלר

23.10.2016 / 7:32

האם אפל תבלה את התקופה הקרובה בסיוט של סמסונג? לפי דיווח שני בחודש האחרון, אייפון 7 פיתח לעצמו מנהג דומה להתלקח בספונטניות

צילום מסך

(בסרטון: אחד התיעודים האחרונים של נוט 7 בוער - הפעם במסעדת מזון מהיר)

גולש גלים מאוסטרליה טוען כי מכשיר האייפון 7 החדש שלו, אותו רכש לפני כשבוע, התפוצץ והצית שרפה ברכבו. הדיווח מזכיר מאוד את מקרה הנוט 7 שגרם לסמסונג להיכנס לסחרור ולבטל את ייצורו של המכשיר אחרי איסוף אגרסיבי של כל היחידות שנמכרו. באפל אישרו את הדיווח אם כי החברה עדיין עורכת לטענתה חקירה בנושא וטרם נקבעה במדויק סיבת ההתלקחות של המכשיר.

לטענת הגולש, מאט ג'ונס, הוא הותיר את מכשיר האייפון 7 שלו ברכב, עטוף בתוך כמה בגדים, כשהגיע לחוף. כששב לרכב, כמה שעות לאחר מכן, ראה כי החלון מכוסה פיח שחור. הוא פתח את הדלת וגילה שהבגדים, בהם עטף את מכשיר האייפון בוערים, ורוב האבזור הפנימי שהותקן ברכב נהרס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נשרף: שקע אוזניות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלכו הבגדים. והאוטו. והאייפון החדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ונס משוכנע לחלוטין כי מקור השריפה הוא מכשיר האייפון, שנשרף והותך גם הוא. לדבריו, הוא השתמש במכשיר מאז יום רכישתו באופן רגיל לחלוטין והקפיד להטעין אותו באמצעות הכבל המקורי שהגיעה בתוך האריזה. האם גם המכשיר של אפל, שסומנה כמרוויחה העיקרית מפרשת הנוט 7, סובל מתקלה דומה? סביר להניח שהיינו שומעים הרבה יותר דיווחים אם זה היה המצב, אך החקירה עדיין בעיצומה.

עם זאת אין לזלזל במקרה הזה, או לקבוע כי מדובר בצירוף מקרים - כך בדיוק החלה פרשת הנוט 7. ואסור לשכוח דיווח אחר שרץ ברשת לפני כשבועיים; בתמונות שפורסמו על ידי רוכש אייפון 7 נראה המכשיר מפוחם לחלוטין. הוא הגיע כך בקופסה ולפי הדיווח התקלה התרחשה עוד במהלך המשלוח.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפון 7 שהגיע מפוחם בדואר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully