וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: החזון המודולרי של LG נכשל - G6 יושק בלי "חברים"

אילן גלר

23.10.2016 / 7:59

בחברה הקוריאנית החליטו גם להחליף כמה מהמנהלים הבכירים, שהיו קשורים בתכנון והשקת מכשיר ה-G5 - סימן נוסף לכך שב-LG מאוכזבים מאוד מביצועי המכשיר בשוק

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: LG G5)

לאחר שגוגל החליטה לוותר על חזון המכשיר המודולרי שלה עוד לפני שהגיע למדפי החנויות, עושה רושם שגם ב-LG רואים ב-G5 המודולרי כישלון ולא מתכוונים לחזור שנית על הניסוי. קשה להגיד שהכתובת לא הייתה על הקיר, המכירות של ה-G5 בעולם לא היו טובות והמכשיר עצמו לא הצליח להיות שגריר מוצלח כל כך של החזון המודולרי.

לפי דיווחים בתקשורת הדרום קוריאנית, המבוססים על "מקורות מרובים בתעשייה", החליטה LG להשיק את ה-G6 - מכשיר הדגל הבא שלה - ללא מודולי הרחבה (המכונים בחברה "חברים"), כמו מודול המצלמה ומודול האודיו.

במקום אביזרים נלווים, המשדרגים את המכשיר אך גם מסרבלים אותו ומצריכים רכישה בנפרד, תחזור LG לפורמט המקובל בתעשייה - סמארטפון המכיל בתוכו את כל הטכנולוגיה הנדרשת. בדיווחים אף מצוין כי LG מקווה להציג ב-G6 תכונות שטרם נראו באף מכשיר סמארטפון מתוצרת החברה, אם כי אפילו עבור מפיצי השמועות עדיין מוקדם מדי לנחש למה בדיוק הכוונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החברים" של ה-G5: מודולים המתחברים למכשיר ומשדרגים אותו. מצד שני הם גם מסורבלים מאוד./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחברה הקוריאנית החליטו גם להחליף כמה מהמנהלים הבכירים, שהיו קשורים בתכנון והשקת מכשיר ה-G5 - סימן נוסף לכך שב-LG מאוכזבים מאוד מביצועי המכשיר בשוק. כל זה אומר, כנראה, שמי שבכל זאת רכש את מכשיר הדגל הנוכחי של LG ייאלץ להסתפק במבחר המודולים שנחשפו בעת ההשקה, והתכניות המקוריות ליצירת שוק שלם של אביזרים נלווים נגנזו לעת עתה.

נציין כי מוטורולה השיקה אף היא מכשירי סמארטפון בעלי תכונות מודולריות, ובינתיים לא הכריזה כי היא מוותרת על הקונספט הייחודי. מה שבטוח, המשתמשים בצביעים בארנק ונראה שמכשיר מתקדם ויקר כמו ה-G5, גם ללא המודולים, אינו קורץ למרבית האנשים. קטגוריית מכשירי הביניים זוכה לפופולריות רבה בשנה האחרונה וגם ב-LG הבינו את זה כשהשיקו לפני כארבעה חודשים את ה-G5 SE, דגם חלש יותר וזול יותר שבפועל עדיף על אחיו המשוכלל יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

LG V20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
LG V20 - כנראה שה-G6 יהיה דומה לו יותר./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • LG G5
  • LG G6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully