וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהרת הזמן: אייפוד חוגג 15 - כך נראו כל הדגמים לאורך השנים

25.10.2016 / 9:13

האייפוד הראשון נוצר בשנת 2001 ונמכר בסכום של 399 דולרים. מיליוני אייפודים נמכרו ברחבי העולם עד שייצורו של הדגם המוכר הופסק לפני שנתיים

צילום מסך

נגד האייפוד של אפל הפך את החברה למה שהיא היום, ויכול להיחשב לאביו הקדמון של האייפון. המכשיר הפך לאייקון במהרה ושינה את הדרך בה אנשים האזינו ורכשו מוזיקה (באמצעות חנות אייטיונז). השבוע האייפוד הראשון חוגג 15 שנים להיוולדו, ולמרות שאפל שכחה לערוך לו מסיבה רשמית, נראה לנו ראוי לציין את הדרך הארוכה שעבר הנגן.

מיליוני אייפודים נמכרו ברחבי העולם עד שייצורו של הדגם המוכר הופסק לפני שנתיים. האייפוד הראשון נוצר בשנת 2001 ונמכר בסכום של 399 דולרים. הוא כלל נפח אחסון של 5 גיגה, כניסת FireWire להעברת נתונים וגלגל שליטה פיזי מסתובב (שהיה מהפכני ונוח להפליא בתקופתו).

באותו הזמן האייפוד תמך אך ורק במחשבי מק של אפל, אך זמן קצר אחר כך הוציאה החברה את הדור השני שהיה זהה למעט הגלגלת שהפכה לטאצ' והתווספה תמיכה למערכת ההפעלה ווינדוס. עד 2005, האייפודים שהחברה השיקה, הגיעו עם מסך שחור לבן בלבד אך בשנת 2004, שחררה את האייפוד בדור הרביעי שהגיע עם מסך צבעוני וכלל גם גרסה מיוחדת של U2 עם חתימות בגב המכשיר.

אחר כך, הצטרפו לסדרה אייפודים נוספים כמו האייפוד שאפל, נאנו, טאצ' ועוד. לציון 15 שנים לדגם שהפך את נגני המוזיקה לגאדג'ט מגניב באמת, קבלו את כל הדגמים של האייפוד מאז ועד היום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully