וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל פיקסל כמעט לא שרד את מבחן ההתעללות. צפו

25.10.2016 / 9:16

הסמארטפון החדש אמנם זוכה לשבחים מקיר לקיר, כמעט בכל אתרי הטכנולוגיה המובילים בעולם, אבל נראה שהוא לא מיועד עבור מי שלא יודע לשמור עליו

צילום מסך

מכשיר הדגל החדש של גוגל, גוגל Pixel, רק הגיע למדפי החנויות ובוחני הסמארטפונים הסאדיסטים לא פספסו אף הזדמנות להתעלל גם בו. סדרת המבחנים הזו נועדה לקחת את המכשיר לקצה כדי לבחון כמה התעללות הוא מסוגל לספוג לפני שהוא מת. ניסוי אחד, לדוגמה, בחן כמה פעמים המכשיר מסוגל ליפול מגובה של מטר וחצי ולהמשיך לעבוד?

כמו כל מכשיר, הוא גם עבר את החניכה המוכרת כמו ניסיון לשרוט אותו, לעקם אותו ולהפיל אותו. בשלב הראשון, נבדקה עמידות המסך; ל-Pixel ציפוי זכוכית Gorilla 4 ובהתאם לציפיות הוא התמודד יפה עם השריטות והגיע עד לשלב 6 בסולם מוס. מה שהפתיע זה דווקא הכיסוי לרמקול, שעשוי מבד ולא ממתכת כמו במכשירים אחרים, מה שאומר שהוא עלול להיקרע או להיחתך בקלות.

התעללות בגוגל פיקסל. צילום מסך
המסך נשבר יחסית בקלות - ככה זה כשאין זכוכית גורילה./צילום מסך

אחר כך, סכין יפנית בחנה את עמידות גבו של המכשיר והצליחה להשאיר עליו שריטות. גב המכשיר מחולק לזכוכית ואלומיניום, שניהם נשרטו בקלות. קורא טביעות האצבע גם נשרט בקלות אך למרות זאת, המשיך לתפקד כרגיל. בהמשך, נבדקה עמידות המסך בפני אש, עמידןת המכשיר לכיפוף וגם לנפילה.

ל-Pixel מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ול-Pixel XL מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD. לשני המכשירים מסך מסוג Amoled וזיכרון לאחסון בנפח 32 גיגה או 128 גיגה. הם מצוידים בערכת השבבים סנאפדרגון 821 המתקדמת של קוולקום, 4 גיגה זיכרון RAM והם יהיו המכשירים הראשונים שמגיעים עם העדכון למערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 נוגט. לשני המכשירים מצלמת 12.3 מגה פיקסל ופיקסלים בגודל 1.55 מיקרון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully