וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארוס המיליונר שלי חוגג עם נשים עירומות כל יום - ואני בסדר עם זה"

26.10.2016 / 3:51

החיים הראוותניים של כוכב האינסגרם ואיש העסקים טוני טוטוני - הכוללים נשים עירומות, מסיבות ומכוניות יוקרה - לא יפסקו רק כי הוא מתחתן. ארוסתו טוענת שהיא סומכת עליו ומפרגנת לו, אבל עשרות אלפי עוקבים כבר נטשו אותו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

https://www.instagram.com/lunatic_living/

ג'וליאן ניקול בת ה-26 נחשפת ברשת מדי יום לתמונות של הארוס שלה לצד נשים ערומות כשהוא חוגג במסיבות פרועות – והיא בסדר גמור עם זה (כך היא טוענת). לבעלה לעתיד, איש העסקים טוני טוטוני, הידוע גם כאחד מ"מלכי האינסטגרם", יש יותר מ-1.5 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם, שאוהבים להתעדכן בחיי הפאר שלו, הכוללים מכוניות יוקרה, מטוסים פרטיים, נשים בביקיני או פחות מזה ומזוודות מלאות במזומנים. שינוי הסטטוס הזוגי שלו פגע בפופולריות שלו, עם נטישה של 35 אלף עוקבים שחשבו כנראה שחיי הנישואים יפגמו בהנאות שלו. בן ה-43 מיהר להרגיע: "זה שאני מתחתן לא ישנה דבר. אמשיך לבזבז כסף על מכוניות ונשים".

ארוסתו, סוכנת נדל"ן מלוס אנגלס, אומרת שהיא סומכת על בעלה ומפרגנת לו. "אני יודעת שרוב הנשים לא יצליחו להתמודד עם המצב, אבל אני פיתחתי עור של פיל מהיחסים עם טוני", סיפרה ניקול ל-The Mirror, "אני מקנאה, אבל מה שמרגיז כל אחת - לא מרגיז אותי יותר. אני יותר מקבלת עכשיו. נהגנו להתווכח ולהיפרד כל הזמן, כי חברים שלי שלחו לי תמונות מהסנפצ'ט של טוני והייתי מגיעה לבית שלו ומוצאת 3 בנות מסתתרות בארון שלו. זה הפריע לי פעם". עכשיו, כשהיא יודעת עם מי יש לה עסק, היא טוענת שהיא לא תצליח לשנות אותו ולכן למדה לקבל אותו כפי שהוא, "אמא שלי לא תומכת ביחסים שלנו ואני מקבלת המון הודעות מפמיניסטיות שאומרות לי שאני צריכה להתבייש בעצמי. התמונות המטורפות שאתם רואים זה רק צד אחד של טוני. אני יודעת שיש לו לב גדול ושהוא יהיה אבא נהדר יום אחד. למדתי לסמוך עליו ולהבין שאי אפשר לשנות אותו ושהוא ימשיך לעשות מה שהוא רוצה".

טוטוני מודה שהוא לא מתכוון לעצור את אורח החיים הפרוע שלו, על אף שמשפחתה וחבריה של ג'וליאן מתנגדים לאירוסים האלה כל עוד הוא אינו מוכן להתחייב רק לה. השניים הכירו במקרה בתחנת דלק לפני יותר מ-3 שנים. על אף שבהתחלה היא לא חיבבה אותו, היא - כמו כל הבנות - נפלה בקסמיו ומאז הם יוצאים לסירוגין.

טוטוני עשה את ההון הגדול שלו ברכישת מועדונים בהוליווד וכיום הוא עוסק בנדל"ן, "כל החיים שלי בזבזתי כסף על נשים ומכוניות. תמיד היו סביבי נשים יפות. נשים אוהבות לבלות איתי, אבל ג'וליאן עושה אותי מאושר ואני רוצה אותה".

עוד באותו נושא

האם אלה שלושת הדושים הכי גדולים באינסטגרם?

לכתבה המלאה

טוטוני לא חוסך בהוצאות לחתונה. הוא העניק לניקול טבעת עם יהלום 7 קראט ומתכנן להטיס את האורחים לאי מיוחד שם יתקיים האירוע הנוצץ. "אין תקציב לחתונה שלנו. אין לי תקציב לשום דבר שאני עושה בחיים. אנחנו מתכננים לערוך את החתונה בחורף – ולהטיס את כל האורחים שלנו לשם. אני בהחלט רוצה ילדים מתישהו בקרוב, ואני הולך לעשות מה שצריך כדי שלג'וליאן יהיה ילד ממני. אני רוצה ילד כדי להוריש לו את כל הכסף שלי".

השניים חולקים מספר בתים בלוס אנג'לס, כולל פנטהאוז ודירה בבוורלי הילס ובית בהוליווד הילס ואוכלים רק ארוחות שבושלו ע"י השף האישי של טוני, פרידריך. בין יתר הרכוש של טוטוני תמצאו אוסף מכוניות ששוות מעל ל-1.5 מיליון דולר, מטוס פרטי בעלות של 3 מיליון דולר ויאכטה בשווי 4 מיליון דולר. "אם אתה שואל אותי מה 5 הדברים האוהבים עליי בעולם, הייתי אומר כסף, כסף, כסף, כסף ועוד כסף. אולם, זה שלאנשים יש כסף, זה לא אומר שהם יודעים איך צריך לחיות".

על תגובות העוקבים המזועזעים מהצעת הנישואים הוא הוסיף: "אנשים חשבו שאני צוחק איתם. אמרו שאני חלש. הם אוהבים לראותי בי בחור קר לב, מופקר וציני, אבל הם לא מבינים שאמשיך להיות כזה. המכוניות, הכסף, הבנות, זה הכל נהדר והנישואים לא ישנו את זה. אמשיך לעשות מה שאני רוצה".

ניקול מחזקת את דבריו: "כשזה מגיע לעמוד האינסטגרם שלו, אני לא הולכת להגיד לו מה לעשות או מה לא לעשות. זה תלוי בו ואני תומכת בו ומעודדת אותו. אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים. בסופו של יום, טוני תמיד יעשה מה שהוא רוצה".

צפו בראיון עם הזוג המוזר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully