וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר כי צפה בפורנו בעבודה, תבע את המעביד – וניצח

אילן גלר

27.10.2016 / 8:15

העובד השתמש במחשב בכדי לצפות בסרטי פורנו "קשים", כולל סרטים שאותם הוא הסריט בעצמו. בנוסף למשרתו הוא זכה בפיצוי של 10,000 דולרים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סיפור בדקה - צפה בפורנו בעבודה, פוטר ותבע את המעסיק/מערכת וואלה! News

סוכן ביטוח באוסטרליה, שפוטר מעבודתו לאחר שנתפס צופה בפורנו במחשב הנייד שסופק לו על ידי מקום העבודה, החליט לתבוע את המעביד - וניצח במשפט. לפי ההכרעה בעניינו, שנתקבלה בתחילת החודש, בית המשפט מכיר בכך שמעשיו חורגים מהנורמה הרצויה, ואינם מקובלים, אך מאחר ובחוזה העסקתו לא צוין במפורש כי אסור לו להשתמש במחשבו לצפייה בפורנו, אין מדובר בעילה לגיטימית לפיטוריו.

במהלך הדיון התברר, בין השאר, כי אותו עובד השתמש במחשב בכדי לצפות בסרטי פורנו "קשים", כולל סרטים שאותם הוא הסריט בעצמו. בעקבות זכייתו במשפט, יקבל סוכן הביטוח בנוסף למשרתו גם פיצוי של 10,000 דולרים ממעסיקו לשעבר. בין הטיעונים שהציג להגנתו טען העובד כי צפה בפורנו רק כשהיה בהפסקות צהריים או מחוץ למשרד.

אם גם אתם משתמשים במחשב שסופק לכם על ידי מקום העבודה לצרכים פרטיים, כדאי שתבדקו היטב האם סעיפי חוזה ההעסקה שלכם אינם אוסרים זאת במפורש, שכן במקרה שכזה תחשפו עצמכם לסילוק מהעבודה ואף הפרת חוזה. בכל מקרה שבו מדובר במידע רגיש, תמיד עדיף להשתמש במחשב האישי שלכם, שכן תמיד קיים סיכוי כי מקום העבודה התקין תוכנה שתנטר אחר שימושכם במחשב, והחוק אכן מעניק למעסיק את הזכות לעשות זאת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

צפה בפורנו בעבודה. אילוסטרציה, מערכת וואלה!
המבטים במסדרון בטח לא הקלו על החזרה של הסוכן למשרד./מערכת וואלה!, אילוסטרציה
  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully