וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי הפתיעה עם סמארטפון שכמעט כולו מסך בעיצוב פיליפ סטארק

26.10.2016 / 9:11

6 גיגה RAM זיכרון, יחס מסך שלא נראה עד כה, מסגרת דקיקה, סוללה חזקה ועוד – המפרט של המכשיר הזה הופך אותו למרשים, אבל העיצוב שלו מייחד אותו באמת מול כל שאר המכשירים בשוק

יח"צ - חד פעמי

היצרנית הסינית שיאומי השיקה מכשיר קונספט חדש בשם Mi Mix עם מסך ללא שוליים, ביחס מדהים של 91.3 אחוזים בין המסך לגוף. למכשיר עיצוב חדשני של מעצב-העל פיליפ סטארק. אם קראתם את המילה "קונספט" וכבר חשבתם שהוא לא יגיע לחנויות אז אתם עומדים להיות מופתעים, בשונה מהנהוג במכשירי קונספט, המכשיר הזה דווקא כן יהיה זמין למכירה.

ל-Mi Mix מסך בגודל 6.5 אינץ' ותצוגה ביחס 17:9. בצדדים ובחלק העליון נמצאת מסגרת דקיקה שהופכת את המכשיר לכמעט נטול שוליים, מלבד החלק התחתון בו ניתן למצוא את הרמקול הקדמי והמצלמה.

לסמארטפון המיוחד של שיאומי אין לחצנים פיזיים וכל השליטה נעשית מהמסך עצמו. החברה נאלצה להתמודד עם מגוון סוגיות כמו רמקול השמע עבור שיחות וגם חיישן קירבה, וכדי לבצע זאת החליפו את רמקול השמע ברכיב מיוחד המפיק סאונד על ידי ויברציות ואילו חיישן הקרבה הוחלף בחיישן אולטרה-סאונד שעובד דרך המסך.

שיאומי Mi Mix.
נראה טוב - כרגע מיועד רק לשוק הסיני.

הסמארטפון מצויד בערכת השבבים העדכנית ביותר והמתקדמת של קוואלקום, סנאפדראגון 821,יש לו 4 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון. גרסה מתקדמת יותר מצוידת ב-6 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון. הדגם המתקדם מגיע גם בגרסה עם מסגרת מזהב 18 קראט.

למכשיר חיישן טביעות אצבע בגבו, מצלמת 16 מגה פיקסל אחורית ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 4,400 מיליאמפר-שעה עם תמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה Quick Charge 3.0.

בשלב הראשון המכשיר יהיה זמין לרכישה אך ורק בסין, במחיר התחלתי של 515 דולרים לגרסת ה4 גיגה RAM והדגם המתקדם יותר יעלה 590 דולרים. לא ברור האם לחברה יש תכניות לשווק אותו ברחבי העולם, אבל המפרט המרשים הזה עשוי להפוך אותו ללהיט.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully