וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתאתר עבורכם את חיבור ה-Wi-Fi הכי טוב בכל רגע

28.10.2016 / 8:46

נמאס לכם שהסמארטפון שלכם נצמד לאותו ה-Wi-Fi עד שהקליטה נעלמת למרות שבאוויר יש אופציות טובות יותר? אפליקציה חדשה למכשירי אנדרואיד תפתור את הבעיה המעיקה בלי הרבה מאמץ

צילום מסך

אחת מנקודות החולשה של סמארטפונים כיום היא חוסר היכולת לאתר ולהחליף את חיבור ה-Wi-Fi החזק והיציב ביותר הזמין באזור, כך שאם יש בבית או במשרד שלכם כמה חיבורים זמינים, האנדרואיד שלכם לא יזהה את הטוב ביותר אלא יישאר על הקיים עד שהקליטה תיעלם. באייפון, לעומת זאת, יש פיצ'ר מובנה שמתחבר תמיד ל-Wi-Fi החזק ביותר בסביבה כך שהמשתמשים בו לא ימצאו את עצמכם מתמודדים עם חיבור מקרטע לרשת (הפיצ'ר הזה קיים גם במכשירים חדשים של וואווי).

אפליקציה חדשה בשם Wi-Fi Switcher שמה סוף לכאב הראש הקטן הזה של משתמשי אנדרואיד ומדמה את הפעולה שמבצע האייפון. האפליקציה החינמית מאפשרת לבחור את הרשתות בעלות הקליטה הטובה ביותר באזור ומחליפה ביניהן לפי העוצמה הרצויה שאותה הגדרתם.

אפליקציית WIFI. צילום מסך
קלה לשימוש ויעילה./צילום מסך

התפעול של האפליקציה הוא די פשוט. לאחר שתורידו אותה אותה, תתבקשו להגדיר מהן הרשתות המועדפות עליכם. לאחר שתבצעו זאת, תתבקשו להגדיר מהי רמת הקליטה הנמוכה ביותר בה תתבצע החלפה אוטומטית של הרשתות.

אם אתם מעדיפים לבחור לבד מתי להתחבר לרשת אחרת, תוכלו להעביר את האפליקציה למצב ידני, ואז תקבלו התראה בכל פעם שנמצא Wi-Fi טוב יותר מזה שאליו אתם מחוברים. במקרה כזה, תוכלו לאשר את ההחלפה או לבחור להישאר עם החיבור הקיים.

החיסרון העיקרי של האפליקציה הוא שהיא מוגבלת רק לקבוצת ה-Wi-Fi שתגדירו לה אבל לפחות תימנעו מהמכשיר שלכם את המאבק המייסר עד טיפת הקליטה האחרונה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully