וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 חודשי מאסר להאקר שהדליף את תמונות העירום של המפורסמות

אילן גלר

30.10.2016 / 8:04

תקופת המאסר אינה ארוכה יותר מאחר והחוקרים לא הצליחו למצוא עדויות לכך שריאן עצמו היה אחראי להפצת התמונות לאחר הדלפתן הראשונית

צילום מסך

ריאן קולינס, תושב פנסילבניה שהודה במהלך משפטו כי הוא האיש שהצליח לפרוץ לחשבונות ה-iCloud והג'ימייל הפרטיים של עשרות מפורסמות, בהן ג'ניפר לורנס, קייט אפטון, אבריל לאבין ואפילו בר רפאלי - ופרסם מתוכן תמונות עירום, נידון ביום חמישי האחרון ל-18 חודשי מאסר.

תקופת המאסר אינה ארוכה יותר מאחר והחוקרים לא הצליחו למצוא עדויות לכך שריאן עצמו היה אחראי להפצת התמונות לאחר הדלפתן הראשונית. לדברי החוקרים, הצליח קולינס להשיג גישה לכל החשבונות הללו באמצעות תרמית פישינג; הוא שלח לקורבנותיו מיילים מזויפים, כביכול מטעם אפל וגוגל, וביקש מהן למסור לו את שם המשתמש והסיסמה.

אלו שנפלו בפח העניקו לו למעשה גישה מלאה לחשבונות המייל שלהם, כמו גם למאגרי תמונות וסרטוני וידאו. במקרים מסוימים הצליח קולינס להוריד את את כל התוכן מהמחשב האישי והסמארטפון של הקורבנות שגובו באופן אוטומטי בשירות הענן של אפל.

ג'ניפר לורנס. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
תמונותיה של ג'ניפר לורנס./מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

הפריצות לחשבונות הפרטיים החלו בחודש נובמבר 2012 ונמשכו עד נובמבר 2014, אז פורסמו תמונות העירום במה שזכה ברשת לכינוי The Fappening או "סלבגייט". זמן קצר לאחר מכן הצליחו הרשויות בארה"ב להתחקות אחרי ריאן, אולם כמובן שאת מבול תמונות העירום שכבר הופצו ברשת לא ניתן היה לעצור והנזק למפורסמות כבר נגרם.

אפל וגוגל, מצידן, המליצו ועדיין ממליצות לכל המשתמשים החרדים לפרטיותם לעבור לאבטחה דו-שלבית, היכולה למנוע מקרים כאלו או לפחות להקשות על ההאקרים בעבודתם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה נוספת של לורנס./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט אפטון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד תמונה שנגנבה מקייט אפטון./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully