וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעמם לכם בפייסבוק? כך תמצאו בקלות קבוצות מגניבות

30.10.2016 / 13:40

הרשת החברתית סיימה לעדכן היום אזור ייעודי חדש בשם Groups Discover שמציע קבוצות שאינכם חברים בהן על בסיס תחומי העניין שלכם, המיקום, חברים משותפים בקבוצה, חברות בקבוצות דומות ועוד. בדקנו, זה לא רע בכלל

צילום מסך

(בסרטון: איך פותחים קבוצה בפייסבוק)

אמ;לק: לחצו כאן.

אם גם אתם מוצאים עצמכם גוללים בפיד את אותם אנשים, קוראים את אותם פוסטים כמה פעמים ולא ממש מוצאים דברים חדשים לעשות, תשמחו לגלות שהיום השלימה פייסבוק את פריסת הפיצ'ר החדש Groups Discover ("גלו קבוצות", בעברית), המציע למשתמשים להציץ ולתת לייק לקבוצות שעשויות לעניין אותם.

הפיצ'ר דומה באופיו להצעות האנשים שאתם עשויים להכיר, וברשימה של כל משתמש ניתן לראות קבוצות פופולריות וגם כאלה שפופולריות בקרב החברים. ליד כל קבוצה מופיעים הפרופילים של החברים שלכם שנתנו לייק לקבוצה.

הפיצ'ר החל להתעדכן אצל משתמשים ברחבי העולם בחודשים האחרונים וכעת הוא זמין לכולם. כדי להגיע לאזור הייעודי באפליקציה או באתר, לחצו על "עוד" המופיע ליד המילה "קבוצות"/ Groups ושם ללחוץ על הטאב השני Discover, שמופיע בראש האתר. או פשוט ללחוץ על הלינק הזה.

את ההצעות תקבלו על סמך תחומי העניין שלכם, המיקום, חברים משותפים בקבוצה, חברות בקבוצות דומות ועוד. האזור מציע קבוצות ב-27 קטגוריות שונות, בהן הורות, בריאות וכושר, מכירה וקנייה ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחלה הצעות לקבוצות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully