וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: העדכון האחרון של אפליקציית פייסבוק הורס אייפונים

אילן גלר

31.10.2016 / 9:29

לפי הדיווחים קריסת המכשיר התרחשה אצל משתמשים שניסו להמשיך ולגלוש בפייסבוק בזמן שהאפליקציה מעדכנת את עצמה. בדרך כלל לא מדובר בבעיה אך הפעם המכשירים נמחקו וננעלו

צילום מסך

(בסרטון: אייפון 7 שקוע בקולה - זה עשה הרבה פחות נזק מהעדכון של פייסבוק)

אם טרם עדכנתם את האפליקציה הרשמית של פייסבוק במכשיר שלכם, שימו לב שמוטב לא להשתמש בה בזמן העדכון; לפי דיווחים ברשת, תקלה קריטית באפליקציה גורמת למכשירי הדגל של אפל לקרוס ולכל המידע השמור בהם להימחק. לאחר קריסת המכשיר הוא למעשה ננעל, והדרך היחידה לחזור ולהשתמש בו היא לחבר אותו למחשב ולשחזר אותו מהגיבוי האחרון ששמרתם בענן.

כאמור, לפי הדיווחים קריסת המכשיר התרחשה אצל משתמשים שניסו להמשיך ולגלוש בפייסבוק בזמן שהאפליקציה מעדכנת את עצמה. בדרך כלל לא מדובר בבעיה, ובמקרה הגרוע ביותר האפליקציה פשוט נסגרת. אולם במקרה זה התקלה כלשהי גורמת נזק של ממש למערכת ההפעלה.

העובדים בחנויות של אפל בעולם מודעים היטב לבעיה, אך החברה נמנעה עד כה מלהגיב באופן רשמי בעשרות דיונים שנפתחו בפורום התמיכה הרשמי ברשת. זו כנראה הזדמנות טובה להזכיר שאם אתם מעוניינים להשתמש בפייסבוק במכשיר האייפון שלכם, האפליקציה הרשמית היא לא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת שכן היא חושפת אתכם למעקב מתמיד מצד פייסבוק וגם זוללת סוללה. מוטב לגלוש לאתר הנייד של פייסבוק דרך הדפדפן, וליהנות מחוויה כמעט זהה לחלוטין בלי החסרונות שצוינו, וכך גם להימנע מהסכנה שבתקלה חמורה יותר, עד שאפל תפיץ עדכון שיגן על המכשירים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה, אפל, למה?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully