וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחפן לא נמחק בטעות - וחשף איך נראים החיים במפעל סיני

אילן גלר

3.11.2016 / 9:30

במהלך בדיקת הרחפן במפעל מופעלת המצלמה למשך זמן קצר ואז הקבצים נמחקים, אלא שהפעם שכחו העובדים לבצע את הפעולה ולקוח שרכש את המכשיר הפיץ את התיעוד הקצר שהפך לוויראלי

צילום מסך

חברת ייצור הרחפנים DJI, העומדת מאחורי סדרת הפנטום החצי-מקצועית הפופולרית, שנחשבת למוצלחת במיוחד לצילום מגובה רב, מרכיבה את מוצריה - כמו רוב היצרניות בתחום - במפעלים בסין. במהלך תהליך הייצור, נדרשים העובדים לבצע בדיקה קצרה של המצלמה, הכוללת צילום וידאו והטיית העדשה לכיוונים שונים. בדיקה זו מוקלטת על כרטיס ה-SD המובנה ברחפן, ולאחר מכן אמורים העובדים למחוק את הקבצים.

אולם משום מה, אחד מלקוחותיה של DJI התפלא לגלות ברחפן החדש שרכש כי כרטיס ה-SD לא נמחק, והוא מכיל תיעוד של החיים במפעל הסיני, באיכות צילום מעולה. ברור לחלוטין כי העובדים הנראים בסרטונים אינם מודעים לכך שהתיעוד שלהם ייצא מגבולות המפעל, ובוודאי לא העלו בדעתם כי הצילומים הללו יעלו ליוטיוב ויהפכו לוויראליים במהירות, באדיבות הגולשים הסקרנים.

אז מה קורה במפעל לייצור רחפנים? אל תצפו לדרמות גדולות. אם לשפוט לפי הסרטון, מלאכת ההרכבה של רחפני DJI היא עבודה אפורה ומשעממת, אם כי התנאים במעבדת הייצור אינם נראים קשים במיוחד. קשה לשפוט אם העובדים המופיעים בסרטונים מרוצים מעבודתם, אך לפחות איכות הצילום המרשימה מעידה על כך שהם עושים אותה על הצד הטוב ביותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סרטון נוסף מאותו מפעל

מפעל רחפנים. צילום מסך
שים ראש לכמה דקות, גבר./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן
  • DJI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully