וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: האפליקציה שתארגן לכם את החתונה וקניות ברשת ב-70% הנחה

4.11.2016 / 8:12

הופעה חיה בסלון הבית ב-360 מעלות, מלגות של מיליוני שקלים, אפשרות לזכות ב-1.5 מיליארד דולרים וגם איפה תוכלו להצביע בבחירות בארה"ב. החידושים, הפיתוחים, הגיוסים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

צילום מסך

(בסרטון: הסטארט אפ DayTwo ימליץ מה נכון לכם לאכול)

הופעה חיה בבית

אפליקציית המוזיקה החינמית בסטרימינג DoReMeet (דו רה מיט) שמבוססת על תוכן מוזיקלי מקוטלג ומציעה ממשק האזנה דומה לאפליקציות המוזיקה Spotify ו-Deezer, משיקה בימים אלו את DoReMeet LIVE - לצפייה בהופעות חיות בזמן אמת. במסגרת זו תציע האפליקציה ממשקי צפייה בווידאו 360, החלפה בין כמה זוויות צילום, צפייה במשקפי מציאות מדומה ובפורמט HD. במסגרת סדרת השידורים הראשונה של האפליקציה תוכלו לראות היום (4.11) את ההופעות של משינה ממועדון הבארבי בתל אביב בשעה 13:45 וב-22:45 תשודר ההופעה של הרכב A-WA.

A-WA. צילום: ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
A-WA אצלכם בלייב/מערכת וואלה!, צילום: ניב אהרונסון

חג הקניות ברשת חוזר

בשנים האחרונות נראה שנובמבר הופך לחודש הקניות וההנחות העולמי. מה שהתחיל ב"בלאק פריידיי" האמריקני ונמשך עם סייבר מאנדיי וחג הרווקים הסיני, הפך לחגיגה צרכנית אחת גדולה. גם בעלי עסקים בישראל מעוניינים כמובן להצטרף לחגיגה, וביוזמת גוגל, יקיימו בפעם השלישית את ShoppingIL - ארוע באורך 48 שעות של קניות ברשת. כ-400 בעלי חנויות מקוונות יקחו חלק באירוע ויציעו הנחה של עד 70%, ביניהם: קסטרו, רנואר, גרופון, מאק, וואלה!שוופס, ללין, דלתא, רשת פתאל, באג, טבע קסטל, סופר פארם, קפה לנדוור, קפה ג'ו, בגיר, טויס אר אס ועוד. לצד הרשתות צפויים להשתתף גם עסקים קטנים מכל רחבי הארץ שיכולים להירשם לאירוע בחינם. ShoppingIL יתקיים ב-9-10 בנובמבר.

לארגן חתונה - בחינם

מתכננים חתונה בקרוב ומעוניינים להקל קצת על הלחץ בארגון האירוע? אפליקציית ארגון החתונות Inviter מנסה לעזור ומציעה שרותי שליחת הזמנות ואישורי הגעה - ללא תשלום. בעזרת האפליקציה נשלחים מסרונים למוזמנים ואלו מתבקשים לאשר את הגעתם. האפליקציה מאפשרת לנהל את רשימת המוזמנים בשיתוף עם כל מארגני האירוע כדי לחסוך צורך בתיאום פנימי על שינויים ועדכונים. בנוסף, ניתן באמצעותה לחבר בין מוזמנים לטרמפ משותף, לשלוח לאורחים מראש עדכון על מספר השולחן בהתאם לסידור ההושבה, לנהל את התקציב, לחלק מטלות בין המארגנים ועוד אופציות מגוונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאשר הגעה בשבילכם. Inviter/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אתם יכולים להצביע בבחירות בארה"ב

החלטתם אם אתם בעד קלינטון או טראמפ במרוץ לנשיאות ארה"ב? מצוין. Viber מאפשרת לכם להצביע בעזרת chatbot הבחירות החדש שלה. הבוט ישאל את משתמשי האפליקציה למי הם היו מצביעים, לו היו יכולים, להנהיג את העולם החופשי. התוצאות אמנם לא יקבעו את זהות הנשיא הבא של המעצמה האמריקנית אבל הן יאפשרו הסקת מסקנות לגבי ההעדפות של 800 מיליון משתמשי Viber ויגלו מה חושבים בעולם על שני המועמדים. בחברה מתכננים להציג את התוצאות בימים הקרובים ולחשוף איך משתמשים במדינות מסוימות היו מצביעים אם היו יכולים, כמו גם את ההבדלים בין ההעדפות של משתמשי אנדרואיד מול משתמשי iOS. יהיה מעניין.

מי רוצה 1.5 מיליארד דולר?

האפליקציה "לוטו שלי" שמאפשרת לשלוח את טפסי ההגרלות של מפעל הפיס מהסמארטפון, תחל בקרוב לפעול גם בארה"ב לאחר שקיבלה את האישורים שנדרשו לכך. לוטו שלי השיקה את פעילותה בישראל ב-2014 וזכתה לפופולריות בקרב המהמרים המקומיים. עם קבלת האישור מהרגולטור האמריקני תאפשר החברה גם לאזרחי העולם להשתתף בהגרלות המרכזיות בארה"ב - Power Ball ו-Mega Million . באמריקה, אגב, הפרס הראשון יכול להגיע למיליארד וחצי דולר, בעוד שבארץ הפרס המקסימלי עומד על 56 מיליון שקלים בלבד.

טירוף הלוטו בארה"ב: זוכה אחד בפרס הגדול של 1.5 מיליארד דולר. רויטרס
1.5 מיליארד דולר בהגרלה בארה"ב/רויטרס

לנשים בלבד: מלגה להיי-טקיסטיות לעתיד

פרויקט חדש של סאנדיסק ועמותת "ידידים" שנועד לקדם ולהגדיל את ייצוג הנשים בתעשיית ההיי-טק, יספק מלגות בהיקף של 2.4 מיליון שקלים לסטודנטיות להנדסה מהמגזר הערבי, החרדי ומהפריפריה. כיום, אחוז הנשים הלומדות או עוסקות בהנדסה, נמוך משמעותית ממשקלן באוכלוסיה. מטרת התוכנית היא לעודד יותר נשים לבחור במקצועות המדע והטכנולוגיה. התמיכה המוצעת כוללת מלגות לימוד, מלגות קיום, הדרכה אישית וקבוצתית, ליווי שוטף ומחשב נייד לכל סטודנטית. בסאנדיסק מבטיחים שמשתתפות התוכנית יזכו בנוסף להשמה מועדפת בחברה, במשרת סטודנט ובמסלול התמחות ותיפתח בפניהן אפשרות להעסקה כבר במהלך השנה השלישית ללימודים.

סאנדיסק מלגות סטודנטיות טכנולוגיה. אורן שליו, מערכת וואלה! NEWS
תמיכה לסטודנטיות/מערכת וואלה! NEWS, אורן שליו

האקתון למתכנתים בת"א

מלאנוקס פונה לקהל המפתחים שמעוניינים לקחת חלק בתחרות ההאקתון "Hackatop – Code Your Way to the Top" שתיערך ב-1 וב-2 בדצמבר, במתחם התחנה בתל אביב. במסגרת התחרות יהיה על המשתתפים המורכבים מצוותים של עד חמישה אנשים, לפתח פתרונות בנושא גישה ישירה מרוחקת לזיכרון (RDMA). החברה מזמינה את כל מי שמעוניין לפתח מוצר חדשני התחום להשתתף בתחרות וממליצה להתמקד באחד התחומים הבאים: ביג דאטה, למידה עמוקה, NFV, אבטחה, אחסון ומחשוב על. הקריטריונים אותם ייבחנו השופטים, המונים את בכירי החברה, כוללים: חדשנות ומקוריות הפרויקט והרעיונות המוטמעים בו, הפוטנציאל בשימושיות ויכולת הקיום העצמי שלו, הצגת הפרויקט, וכן הביצוע וההוצאה לפועל של הרעיון. ניקוד נוסף יינתן על רמת מורכבות הפרויקט. פרטים נוספים והרשמה באתר התחרות.

האפליקציה שתגלה לכם מה לאכול

מחקר של מכון ויצמן גילה כי אוכלוסיית חיידקי המעי תורמת לתגובה הייחודית של כל אדם לסוגי מזון שונים ומאפשרת להתאים תזונה בריאה באופן אישי. הסטארט-אפ DayTwo שהוקם על בסיס המחקר, מספק המלצות תזונה בהתאם לאוכלוסיית החיידקים הייחודית לכל אדם ונתונים נוספים במטרה לשמור על רמת סוכר מאוזנת בדם ולצמצם את השפעותיו השליליות הגורמות לתחושת רעב, עליה במשקל, הגדלת הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם, כבד שומני, מחלות לב ועוד. איך זה עובד? המשתמשים יקבלו ערכה באמצעותה ישלחו למעבדות החברה דגימה מחיידקי המעי, נתונים שיאספו ממד סוכר רציף למשך שבוע ופרטים נוספים. הנתונים יוזנו למערכת שתנבא את רמות הסוכר בדם שייווצרו מאכילת מזונות שונים. בעזרת אפליקציה ייעודית המשתמש יוכל לקבל פרטים על מזונות שטובים עבורו, מזונות שאינם מומלצים ושינויי תזונה נוספים.

מונית למסעדה

רסט, אתר המסעדות מקבוצת זאפ יטמיע את שירות הזמנת המוניות של חברת Gett (לשעבר גט טקסי) ויאפשר לגולשים מכל הארץ להזמין מונית ישירות מהאתר. אופציית הזמנת המונית תופיע במסך הבית באתר רסט או כשהמשתמש יסיים את תהליך הזמנת המקום במסעדה. בנוסף, יופיעו גם הזמן המוערך להגעה ליעד בהתאם למועד ההזמנה במסעדה. כתובת המסעדה תוזן באופן אוטומטי מאתר רסט לאפליקציית Gett.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully