וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים ללא טעינה וסוללה בטיחותית: וואווי חשפה את Mate 9

מייקי לוי, מינכן

3.11.2016 / 16:06

היצרנית הסינית הציגה את מכשיר הדגל החדש בסדרת הפאבלטים שלה, הכולל מפרט מתקדם וגם מנגנון בטיחות, שמנטר בזמן אמת את טמפרטורת הסוללה וצריכת האנרגיה כדי למנוע התלקחויות - כמו במקרה של סמסונג

עריכה: טל רזניק

ענקית הסלולר הסינית, וואווי, חשפה היום במינכן את מכשיר הדגל החדש בסדרת ה-Mate. מייט 9 החדש ממשיך להציע חיי סוללה מרשימים ולדברי החברה "הסוללה מספיקה ליותר מיומיים של שימוש בין טעינות". אם זה לא מספיק, אחרי שאפל אמרה בגאווה כי האייפון כולל את המעבד המהיר ביותר שקיים בסמארטפונים, כעת מגיעה ווואווי ומצהירה כי ערכת השבבים החדשה שלה, Kirin 960, מספקת את הביצועים הטובים ביותר במעבדים מרובי-ליבות.

לפי נתוני הבנצ'מרק שהחברה הציגה במסיבת העיתונאים, ערכת השבבים סנפדרגון 821 של קואלקום הוציאה תוצאה של 44 נקודות ואילו ערכת השבבים Kirin 960 קיבלה 51 נקודות.

"מלאכת הפיתוח של ה-Mate 9 החלה בשאלה פשוטה: כיצד נוכל לשפר כל אחד ואחד ממרכיבי הסמארטפון?", אמר מנכ"ל החברה, ריצ'רד יו, במסיבת העיתונאים. "אנו יודעים שהמשתמשים העסקיים כיום מחפשים סמארטפון מהיר ופונקציונלי עם עיצוב מרהיב ופיצ'רים אינטואיטיביים".

וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סוללה שאמורה להספיק ליומיים בין טעינות./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המצלמות ממוקמות אחת מעל השנייה ולא אחת לצד השנייה כמו ב-P9./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הפאבלט החדש של החברה הוא המכשיר הראשון שמצויד בערכת השבבים Kirin 960 עם מעבד מתומן-ליבות שפיתחה וואווי; למכשיר 4 גיגה זיכרון RAM ונפח אחסון של 64 גיגה. הסוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה אמורה להספיק, כאמור, לדברי החברה ליותר מיומיים של עבודה ללא הטענה תודות לנפחה ולניהול חכם של צריכת האנרגיה.

ל-Mate 9 הרגיל מסך בגודל 5.9 אינץ' עם ציפוי 2.5D ברזולוציית Full HD. בנוסף למכשיר הסטנדרטי, וואווי השיקה גרסה נוספת שעוצבה על ידי פורשה ומגיעה עם מסך בגודל 5.5 אינץ'.

המכשיר מגיע עם ממשק emui 5.0 החדש של החברה, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0. הוא מצויד בחיישן טביעות אצבע, המאפשר הגנה על אפליקציות, יש לו ארבעה מיקרופונים - שניים בכל צד - להקלטה היקפית
וסינון רעשים מתקדם.

וואווי חשפה גם את טכנולוגיית הטעינה המהירה החדשה שלה בשם SuperCharge, באמצעותה טעינה של 30 דקות יספיקו כדי להגיע ל-58 אחוזי סוללה.

אחרי פרשת הסוללות המתפוצצות של סמסונג, בווואווי מרגיעים כי הסוללה עומדת בתקן בטיחות בסטנדרט עולמי. כמו כן, הסוללה מצוידת במנגנון הגנה המנטר את מתח החשמל, הזרם והטמפרטורה בזמן אמת כדי לנטרל סיכוני בטיחות וגם לשמור על חיי סוללה ארוכים יותר.

וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הצמיד החכם ווואווי Fit. מציג שיחות והודעות סמס בשחור-לבן./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

שיתוף הפעולה של וואווי עם לייקה נמשך גם בדגם הזה וכעת חושפת החברה את הדור השני של מערך הצילום המתקדם. למייט 9 צמד מצלמות אחוריות, הפועלות בתיאום כדי ליצור עומק שדה טוב יותר - מצלמה צבעונית של 12 מגה-פיקסל ומצלמת שחור-לבן של 20 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם F/2.2; מייט 9 הוא הסמארטפון הראשון עם עדשה כפולה, שעושה שימוש בטכנולוגית Pixel Binning המשפרת משמעותית את צילומי הלילה.

לא נמסר מתי המכשיר יהיה זמין לרכישה בעולם אך לוואלה! TECH נודע כי היבאונית שואפת להשיק אותו בישראל במהלך חודש דצמבר. המכשיר יגיע בצבעים אפור חלל, כסף ירחי, זהב שמפניה, חום מוקה ולבן קרמי בנפחים 64 גיגה, ו-256. מחירו של המכשיר בחו"ל עומד על 649 דולרים.

לצד הסדרה החדשה, החברה הציגה גם את ה-Huawei Fit, צמיד כושר העוקב אחר הפעילות הגופנית, שינה, קצב הלב ועוד. הוא מסוגל להציג שיחות והודעות סמס. הוא מצויד במסך שחור-לבן, מסוגל לפעול עד שישה ימים ללא טעינה ועמיד במים עד לעומק של 50 מטרים.

הגרסה בעיצוב פורשה

וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המסך בגרסה המעוצבת קטן יותר./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
וואווי מייט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אבל השאר אותו הדבר./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully