וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומד לחיות בכלוב במכלאה עד שיאמצו את כל 300 הכלבים שם

אילן גלר

6.11.2016 / 9:50

"אצא רק כשכל הכלבים ימצאו בית", כתב הקומיקאי הצרפתי, רמי גייאר, בעמוד הפייסבוק שלו. "פתרון נוסף הוא העברה של 50,000 אירו שתסייע לארגון. תרומות יתקבלו בברכה"

צילום מסך

רמי גייאר הקומיקאי הצרפתי, שסרטוני המתיחות שלו ביוטיוב זכו עד היום למיליוני צפיות הכריז על מיזם חדש הרבה פחות מצחיק: גייאר מתכנן לכלוא את עצמו ב-11 בנובמבר במכלאת כלבים עירונית, ולא ייצא ממנה עד שיאמצו את כל 300 הכלבים הנמצאים בה, או שייתרם לארגון סכום כספי מספיק על מנת לשפר באופן משמעותי את תנאי מחייתם.

כאמן סרטונים ויראליים, רמי מתכנן לנצל את כוחה של הרשת על מנת לסחוף את הקהל. בהתחלה, תכניתו היא לשדר את כל השהות במכלאה בשידור חי בפייסבוק מסביבו לשעון. "אצא רק כשכל הכלבים ימצאו בית", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. "פתרון נוסף הוא העברה של 50,000 אירו שתסייע לארגון. תרומות יתקבלו בברכה, אך יש גם פתרון אחר שלא יעלה לכם דבר: נסו לשכנע חברות מסחריות לתת חסות למיזם".

זו אינה הפעם הראשונה בה האמן הצרפתי מגייס את כשרונו למען מטרות פוליטיות והומניות. בעבר השתתף בעצרות שונות למען זכויות אדם, ואחד הסרטונים הפופולריים ביותר בהפקתו הוא סאטירה מצולמת בנושא הטרדות מיניות. הונו האישי נאמד בכשני מיליון דולרים, כמעט כולם הודות לרווחים שנצברו מצפייה בסרטונים שהפיק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully