וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שהפך למם תובע את כלי התקשורת: "עשו לי מוניטין של מכוער"

אילן גלר

11.11.2016 / 8:12

בשלב הזה נמסר כי השופט שעיין במסמך התביעה לא ראה עדויות מספיקות לכך שכלי התקשורת הציגו אותו כמכוער, ופסק כי התגובות מתייחסות לתספורת כ"מטופשת" בלבד. נמשיך לעקוב

צילום מסך

בית המשפט באוסטרליה יידרש בקרוב לדון במקרה תקדימי, שעשוי להשפיע באופן משמעותי על תרבות הרשת. אלי זיגי מוסלמיני, המוכר יותר לחבריו פשוט כזיגי, תובע שלושה כלי תקשורת פופולריים במדינה על הפצת תמונה שלו, שהפכה למם אינטרנטי. בתמונה, שצולמה במהלך מסיבת יום הולדת, נראה זיגי רוקד עם תספורת המאלט שהפכה אותו למפורסם.

אלי זיגי מוסלמיני תספורת מאלט מם. צילום מסך
התמונה שהפכה למם/צילום מסך

לטענתו של זיגי, פרסום התמונה ברבים ועשרות הממים שהגיעו אחריה, הם השמצה פראית שפגעה בתדמיתו. מאז שהועלתה לפייסבוק, זכתה התמונה ליותר מ-11,000 תגובות שונות, רובן בדיחות על סגנונה המיושן של התספורת. חבריו של זיגי, כולל פול באהמן חתן מסיבת יום ההולדת בה צולמה התמונה, סבורים כי מדובר במם אינטרנטי משעשע למדי, תומכים בזכותו לתבוע פיצוי בעבור העוול שנעשה לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הממים לא הצחיקו אותו./מערכת וואלה!, צילום מסך

האם לתביעה זו יש סיכוי של ממש להצליח? הדיון הראשוני בבית המשפט, שנערך לפני כמה שבועות, לא מבשר טובות מבחינתו של זיגי. השופט שעיין במסמך התביעה לא ראה עדויות מספיקות לכך שכלי התקשורת הציגו אותו כמכוער, ופסק כי התגובות מתייחסות לתספורת כ"מטופשת" בלבד, ואין בכך עבירה על החוק האוסטרלי. המשך הדיון נקבע ל-17 בנובמבר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מם
  • תספורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully