וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי טראמפ חוגגים את הזכייה בהטרדה מינית ואיומים על נשים

10.11.2016 / 12:48

"באמצע החנות גבר חבוש כובע תמיכה בטראמפ תפס אותי במפשעה ולחש 'את מפחדת עכשיו, זונה ליברלית?'", כתבה תושבת לוס אנג'לס. תושבת דלוואר כהת-עור סיפרה כיצד ארבעה גברים תומכי טראמפ עצרו לידה בתחנת דלק ואיימו לרצוח אותה

צילום: באמצעות אפליקציית 'וואוי' , רויטרס. עריכת וידאו: ניר חן.

(בסרטון: טראמפ מספר כיצד הוא תופס נשים במפשעה)

אמריקה והעולם עדיין לא נרגעו מניצחונו של איל הנדל"ן וכוכב הריאליטי, דונלד טראמפ, במרוץ לנשיאות, ועל רקע הביקורת הנשמעת ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת, וההפגנות ברחובות הערים הגדולות בארה"ב, נראה שיש גם מי שחוגג את הניצחון בצורה הכי מבחילה שאפשר.

שני פוסטים, שפורסמו אמש (שעון ישראל), חושפים כיצד תומכי טראמפ שואבים לגיטימציה לשנאה שלהם מבחירתו של האיש שהואשם בגזענות, הטרדה מינית, שנאת נשים ועוד תכונות אופי שלא הייתם מצפים למצוא במנהיג המעצמה החזקה בעולם.

"היום הלכתי לקנות סיגריות, משקאות אנרגיה ואלכוהול. באמצע החנות גבר חבוש כובע תמיכה בטראמפ תפס אותי במפשעה ולחש 'את מפחדת עכשיו, זונה ליברלית?'", כתבה אמנדה שור מלוס אנג'לס בפוסט שסחף כמה אלפי גולשים ומאות תגובות. "קפאתי. רצתי חזרה למכונית שלי. אני צריכה להסיר את המדבקה של ברני סנדרס מהמכונית כדי להרגיש בטוחה. אני לא חושבת שארגיש שוב בטוחה במדינה הזאת אי-פעם. הגשתי תלונה במשטרה".

פוסט ויראלי נוסף (עם עשרות אלפי לייקים וכ-100 אלף שיתופים) של אשלי בויר מדלוואר חשף תקרית מלחיצה נוספת: בזת שמילאתי דלק במכונית, ארבעה גברים לבנים זינקו מרכב לידי, דיברו על הבחירות וכיצד הם שמחים שהם לא צריכים להתמודד עם כושים עוד הרבה זמן. הייתי לבד ושתקתי עד שאחד מהם ניגש אליי ואמר 'כמה את מפחדת עכשיו, כלבה שחורה? אני פשוט צריך להרוג אותך עכשיו". בפוסט שלה המשיכה תאר בויר את האיומים שהיא חטפה וסיפרה שהיא לא הפסיקה לבכות אחרי התקרית למשך זמן רב.

הפוסט המקורי של אשלי נמחק ובמקומו היא עדכנה שהחשודים נעצרו

תקיפה שפורסמה בפייסבוק במהלך הלילה, הציגה את תמונתו המדממת של כריס בל, גיי מוצהר שהותקף במכות ובקבוקים. "אני מנסה להבין פרספקטיבות שונות כשמדובר בפוליטיקה אבל השנאה הזו והלך הרוח הזה אמיתיים לחלוטין. האלימות הזו מגיעה מאנשים שהצביעו לדמגוג שמעודד אלימות".

תומכת טראמפ צוחקת על הנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully