וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורים ונהנים: Titanfall 2 - אחד ממשחקי הפעולה המוצלחים של השנה

אילן גלר

15.11.2016 / 8:20

המשחק הזה משלב קרבות רובוטים מטורפים עם אתגרים מקוריים שעד כה לא ראינו במשחקים מהסוג הזה, רק יש לו בעיה אחת ענקית - אין מספיק שחקנים רוב הזמן וההמתנה למשחק מרובה משתתפים יכולה להיות קצת ארוכה

יח"צ - חד פעמי

Titanfall הוא רעיון מטורף - משחק פעולה מגוף ראשון המשלב קרבות ירי זריזים בין לוחמים על הקרקע, ומפגשים קטלניים בין רובוטים ענקיים בסגנון סרטי האנימציה היפניים (לדוגמה, Pacific Rim). החדשנות יוצרת סיכון אדיר, וסביר להניח כי סטודיו משחקים שגרתי יותר מעולם לא היה זוכה בהזדמנות להגשים חזון שכזה; אך ל-Respawn, האנשים שמאחורי Titanfall, יש רזומה המבטיח להם (לפחות בינתיים) את החופש לעשות כל מה שמתחשק להם. הצוות הזה אחראי באופן כמעט בלעדי ליצירתה של סדרת Call of Duty, אחד ממותגי הגיימינג המצליחים ביותר אי-פעם, בטרם סכסוך ניהולי הוביל לפרישתם והקמתה של חברה חדשה.

את Titanfall המקורי ראינו בשנת 2014, וכעת מגיע משחק ההמשך שמבחינות רבות הוא הדבר האמיתי. על גבי השלד הקיים, שכבר זכה לשבחים לא-מעטים, התווסף כעת קמפיין מבריק לשחקן יחיד, מגוון מצבי מולטי-פלייר מאתגרים, מפות משחק מרהיבות ושיפורי מכניקה שהופכים את Titanfall 2 לאחד ממשחקי הפעולה המוצלחים של השנה. כעת כל מה שנותר הוא שמספיק שחקנים ישימו לב לכך, ויהפכו את הסדרה הזו ללהיט. בינתיים הרושם הוא שזה עשוי לא לקרות, ובלי קהילה גדולה ופעילה המשחק המצוין הזה יהפוך במהירות להיסטוריה.

טיטאןפול 2.
אם אהבתם את המשחק הקודם - זה הדבר האמיתי.

הרובוט שהציל אותי

בניגוד לקודמו, שהסתפק במספר שלבי אימון נטולי עלילה, Titanfall 2 מציג מצב שחקן יחיד אמיתי עם סיפור, דמויות ושלבים שנוצרו במיוחד עבורו. הוא לא מאוד ארוך, וייתכן בהחלט שתספיקו לסיים אותו תוך כחמש שעות, אך במהלך הזמן הזה תזכו לחוות קרבות מגוונים ומהנים במיוחד וגם להתאהב ברובוט BT-7274, הפרטנר הנאמן שלכם לאורך הקמפיין.

הרובוט BT איבד, בנסיבות מצערות, את הטייס הקודם שלו (כך קוראים ב-Titanfall למפעילי הרובוטים), וכעת הוא נדרש להכשיר אתכם כחיילים צעירים שזכו בהזדמנות מפתיעה להפעיל את אחת ממכונות הלחימה המשוכללות בעולם. שניכם תצאו למשימות כנגד ארגון קפיטליסטי מרושע שמנסה להשתלט על העולם. הדמויות והדיאלוגים אינם הברקה גדולה והבוסים איתם תלחמו הם ברובם קלישאות עלובות, אך השלבים השונים הם פשוט כיף טהור, ואינם חוזרים על עצמם כמעט כלל לאורך המשחק.

במצב השחקן היחיד, הרובוט שלכם יכול לעבור בלחיצת כפתור בין כמה מצבי פעולה שונים; תוכלו, לדוגמה, לצייד אותו במשגר טילים כבד המחייב פעולה ארוכת טווח ותנועה איטית ומדודה, או במכונת ירייה המאפשרת לחימה מהירה ודינמית. זו דרך טובה להכיר את כל השילובים הללו, שכן בקרבות מרובי השחקנים יהיה עליכם לבחור מראש איזה סוג של רובוט תרצו לקחת אתכם לשדה הקרב, וכל אחד מהם יגיב באופן שונה להוראותיכם. זה שינוי דרמטי לעומת מה שראינו במשחק הקודם, שהציע רק סוג אחד של רובוט בכל קרב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוף, כמה אפשר לחכות לשאר השחקנים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומד מי שעומד אחרון

מצבי המולטי-פלייר נעים בין אלו שיהיו מוכרים לחובבי הז'אנר, ובין רעיונות חדשים ומקוריים בעלי פוטנציאל להפוך ללהיט; כזה הוא Bounty Hunter, שמחלק לכם בונוסים על חיסול רובוטים ושחקני אויב בכל סיבוב. אלא שאת הבונוסים האלו חייבים להפקיד בסוף הסיבוב בבנקים שנפתחים למשך זמן מוגבל, וחייבים לצאת מהרובוט כדי להגיע אליהם. שחקני הקבוצה היריבה יודעים, כמובן, בדיוק לאן אתם הולכים ועל כן בהחלט עלולים לארוב לכם בדרך לכספת, כשאתם חשופים.

ב-Last Titan Standing, המנצח הוא הרובוט האחרון שנשאר עומד בשדה הקרב (אין אפשרות לחזור אם חיסלו אתכם), ו-Pilot vs Pilot לעומתו הוא קרב נטול רובוטים לחלוטין, המדגיש עוד יותר כמה Titanfall 2 הוא משחק מלוטש, שכן גם כשמסירים ממנו את אחת התכונות הכי חשובות שלו, הוא עדיין מציע קרבות ירי מעולים ומפתיעים. כמובן שגם מצבי משחק סטנדרטיים יותר תמצאו כאן, כמו Attrition שהוא פשוט קרב בין שתי קבוצות המתרחש בזירות פתוחות יחסית ומציע מגוון הזדמנויות אסטרטגיות מעניינות.

רק בעיה האחת הפריע לנו במהלך המשחק - העובדה ששרתי המשחק היו ריקים יחסית בכל שעה שבה בדקנו אותם. לעתים נאלצנו להמתין דקות ארוכות בטרם הושג שידוך בין כמות מספקת של שחקנים לצורך תחילת הקרב, וזה לא סימן מבטיח עבור משחק שזה עתה הושק. המפיצה, Electronic Arts, טוענת כי אינה מוטרדת מנתוני המכירות החלשים יחסית עד כה, ושם מקווים כי בסופו של דבר השחקנים יפיצו את הבשורה ולאורך זמן יהפוך Titanfall 2 למשחק הרבה יותר פופולרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קח לך רובוט ושבור איתו בית./מערכת וואלה!, צילום מסך

השורה התחתונה

Titanfall 2 הוא משחק מצוין, ונהנינו מכל רגע ששיחקנו בו. אולם מצב הסיפור לשחקן יחיד אינו ארוך מספיק בכדי להצדיק בפני עצמו את הרכישה, ומצב המולטי-פלייר, שהוא זה שאמור להעניק למשחק את ערכו האמיתי, עדיין לא זוכה להכרה שלה הוא ראוי. אם אתם מוכנים לקחת את הסיכון שבסופו של דבר לא תתפתח סביבו קהילה גדולה מספיק, אתם בהחלט מוזמנים להתאזר בסבלנות לפני תחילתו של כל קרב, ובתמורה ליהנות מאקשן איכותי ומוצלח במיוחד. במידה ותקציב הגיימינג שלכם מעט מוגבל יותר, אולי עדיף להמתין לסיילים הראשונים, או לפחות לרגע שבו יהיה ברור לכולם ש-Titanfall כאן כדי להישאר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully