וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחות וידאו סוף סוף זמינות בווטסאפ. כך תפעילו את הפיצ'ר

יניב אביטל, גיקטיים

15.11.2016 / 13:05

רוב המתחרות של ווטסאפ, כולל המסנג'ר של פייסבוק, FaceTime, וייבר, סקייפ ו-Duo החדשה של גוגל כבר מציעות את האפשרות הזו, אבל עבור יותר ממיליארד המשתמשים של אפליקציית המסרים הפופולרית אין ספק שמדובר בתוספת מבורכת

אתר רשמי

אחרי חודשים ארוכים של פיתוח, ובאיחור ניכר מול המתחרים, אחד הפיצ'רים הכי מבוקשים הגיע לווטסאפ - שיחות וידאו. הדיווחים הראשונים על כך ששירות המסרים הפופולרי עובד על שיחות וידאו צצו כבר לפני כשנה, אולם עכשיו ווטסאפ משיקה רשמית את האפשרות לכל המכשירים.

כדי להפעיל את שיחת הווידאו עליכם לבחור את איש הקשר וללחוץ על אייקון הטלפון של השיחה הקולית הרגילה. עתה, במקום שתתבצע שיחה קולית רגילה, יופיע לכם תפריט קצר, עם שני סעיפים, שמציע לכם אפשרות לנהל שיחה קולית או שיחת וידאו.

בזמן שיחת הווידאו אין הפתעות מיוחדות; תוכלו למצוא את הכפתורים המתבקשים כמו כפתור לניתוק השיחה, כפתור להשתקת האודיו, כפתור למשלוח הודעה וכפתור להחלפת המצלמה - מהמצלמה הקדמית לאחורית, ולהיפך.

שיחת וידאו בווטסאפ. גיקטיים, אתר רשמי
נזכרו קצת באיחור./אתר רשמי, גיקטיים

בבדיקה שלנו הווידאו זרם חלק, ללא הפרעות מיוחדות, עם השהייה מינימלית. גם הקול נשמע ברור, אם כי איכותו הייתה ירודה משיחה קולית רגילה בווטסאפ. הבדיקה שלנו נעשתה כששני הצדדים היו מחוברים ב Wi-Fi-וכמובן שאיכות החיבור תשפיע על איכות השידור.

לא מדובר בפיצ'ר מהפכני או מיוחד בתחום; רוב המתחרות של ווטסאפ, כולל המסנג'ר של פייסבוק, FaceTime, וייבר, סקייפ ו-Duo החדשה של גוגל כבר מציעות את האפשרות הזו. אולם עדיין, מדובר בתוספת חשובה ומצופה של אפליקציית המסרים הפופולרית ביותר בעולם. ליותר ממיליארד המשתמשים שלה, זו תוספת מבורכת.

בהודעה הרשמית של ווטסאפ נאמר כי הפיצ'ר החדש יגיע בימים הקרובים לכל המשתמשים של האפליקציה, אז בפעם הבאה שתראו שהיא עודכנה במכשיר, כנראה תוכלו גם לראות את הפיצ'ר החדש.

>> פורסם במקור באתר גיקטיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שיחת וידאו בווטסאפ. גיקטיים, אתר רשמי
אבל לפחות זה עובד טוב./אתר רשמי, גיקטיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully